אא

הפלגת הבכורה של מותג היוקרה: אלה מסלולי השייט של Four Seasons Yachts המדוברת

מותג היוקרה פור סיזנס, שנכנס גם לתחום הקרוזים, הכריז על מסלולי שייט חדשים לעונת 2026-2027 ביכאטה המפוארת החדשה שתחל להפליג בנובמבר 2026. נשיא ומנכ"ל Four Seasons: "נרגשים לחשוף מסעות יוצאי דופן לשנת הפתיחה שלנו"

צילום: Four Seasons Yachts צילום: Four Seasons Yachts

מותג היוקרה Four Seasons Yachts השיק את מסלולי השייט החדשים לעונת 2026-2027 (בין ה-19 בנובמבר 2026 ל-31 בינואר 2027) באיי בהאמה והקריביים. על פי הודעת החברה, הוכנסו 9 הפלגות חדשות ו-17 יעדים חדשים לפורטפוליו. ההפלגות הן מ-5 ועד 7 ו-14 לילות.

"בהתבסס על ההתרגשות והעניין של מסעות הים התיכון והקריביים הראשוניים שלנו, אנו נרגשים לחשוף את הסט האחרון של מסעות יוצאי דופן לשנת הפתיחה של Four Seasons Yachts", אומר אלחנדרו ריינל, נשיא ומנכ"ל Four Seasons. "עונת החגים (חג המולד ועוד. ס.פ) היא תקופה חשובה ומיוחדת לנוסעי הפנאי והאורחים הנאמנים שלנו, ואנו מצפים להציג חווית יוקרה חדשה כדי לחקור את המיטב של האיים הקריביים ובהאמה תוך כדי בילויים בחגים איתנו".

לעוד דיווחים וכתבות מעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים החדש PassportCruise

ילס לינדסטד, סגן נשיא פיתוח עסקי ומצוינות במכירות בחברת Marc-Henry Cruise Holdings, שהיא בעלים/מפעילים משותפת עם Four Seasons Yachts הוסיף ואמר: "אנו גאים לציין את אבן הדרך המרגשת הזו כאשר אנו חושפים את סל המסלולים השלם שלנו לשנת השייט הראשונה שלנו. הגדרה מחדש של יוקרה בים שתושק בשנת 2026. אנחנו נשארים צנועים בגלל הביקוש החזק להפלגות של Four Seasons I ומעודדים את האורחים להסתכל קדימה, שכן מסעות החגים החדשים שלנו ב-2026/27 יהיו בטוח בחירה מצוינת".

טים ליטלי, סגן נשיא לתכנון מסלול ב-Marc-Henry Cruise Holdings ציין ש"כל ההפלגות משלבות נמלי יאכטות בלבד עם גישה בלעדית לחוויות מקומיות ואותנטיות".

היאכטה Four Seasons I נבנתה במספנה האיטלקית Fincantieri במסגרת שיתוף פעולה כאמור בין Marc-Henry Cruise Holdings Ltd ו- Four Seasons Yachts. היאכטה, שבה 95 סוויטות מעוצבות בסגנון מגורים, תצא להפלגה בינואר 2026 למסלולי חורף ואביב בקריביים ולאחר מכן בים התיכון בעונת הקיץ. "היאכטה תציב סטנדרט חדש ליוקרה בים", מבטיחים בחברה.

לעוד דיווחים וכתבות מעולם השייט כנסו לאתר הקרוזים החדש PassportCruise

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםפור סיזנס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: