אא

לרגל חודש האופניים בתל אביב: אירוע מיוחד בפארק התחנה

אירוע רכיבה, התקנת לוחיות רישוי ומרתון הרצאות: חודש האופניים של תל אביב יוצא לדרך - אלה האירועים הצפויים. לא לתל אביבים בלבד! כל הפרטים וההטבות

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

חודש האופניים של תל אביב יוצא לדרך בפארק התחנה עם אירוע מיוחד עבור רוכבות ורוכבים ביום שני, 30.9 בסדנת האופניים השיתופית של "פנימית":

החל מ-19:30 תוצב במקום עמדת הדפסת חולצות בטכניקת דפוס רשת - יצירת חולצה אישית וייחודית עם סטודיו בעלי מלאכה. סדנת חידוש ועיצוב נעליים וקסדות עם האמנית צוקית - גרפיטי סטיילינג לנעליים וקסדות שיהפוך אותן ליצירת אומנות ייחודית.

בשעה 20:30 הרצאות בנות 10 דקות: אבולוציית האופניים בעיר - אייל הרשטיק, מנהל מחלקת בטיחות בדרכים, על שבילי האופניים וההתפתחות שלהם ושלנו בעיר; בין אופניים ואקלים - מורן סלקמון, ממונה היערכות לשינויי אקלים על היוזמות הסביבתיות של העירייה ואיך הכל קשור לקיימות ומזג האוויר. וגם: מבט אל עתיד רשת השבילים - פביו שיינקמן , מנהל פרויקטים ברשות התחבורה, על התכניות ל-5 השנים הבאות.

בין ההרצאות, אמני ואמניות הספוקן-וורד הדר עבו ונטע דריטר, משוררות ומפיקות הליין המצליח "מה באתי להגיד?" יחד עם הזמרת והפרפורמרית שירז רימון - עם כל שעל ליבן בנושא שבילי אופניים, רכיבה, תל אביב-יפו והטראפיק של החיים.

שימו לב - ברכישת כרטיס להרצאות תוכלו לבחור במתנה עיצוב חולצה או עיצוב קסדה או נעליים - יש להביא את הפריטים מהבית לעמדה ולהציג את אישור הרכישה. בנוסף יתקיים שיעור רכיבה למבוגרים בשעה 19:00 בתשלום סמלי.


עמדת 'דינמומטר' - התקנה ואיסוף לוחיות זיהוי לאופניים וקורקינטים חשמליים:

  • לוחית זיהוי בלבד: 69 ₪
  • לוחית זיהוי + תושבת והתקנה: 109 ₪
  • הזמנה מראש באתר דינמומטר

הכרטיס לאירוע בעלות 30 שקלים - הטבה למחזיקי דיגיתל - כרטיסים ב-15₪

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופנייםתל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: