אא

היום: יום התיירות העולמי בסימן "תיירות ושלום"

27.9 הוא יום התיירות העולמי של האו"ם. באיגרת מיוחדת כתב מזכ"ל האו"ם: "תיירות יכולה לעודד שיתוף פעולה ופיתוח של שלום. במקביל, התיירות מרחיבה אופקים. כל מטייל יכול להיות שגריר, , להכיר במגוון ובאנושיות המשותפת שלנו ובערכים המאחדים את כולנו"

איור: SHUTTERSTOCK איור: SHUTTERSTOCK

"תיירות מפגישה בין אנשים. ביום התיירות העולמי הזה, אנו חושבים על הקשר העמוק בין תיירות לשלום". כך נכתב באיגרת של מזכ"ל האו"ם לרגל יום התיירות העולמי שחל היום, יום שישי 27.9.24.

באיגרת צוינה המגמה הירוקה אליה צועד העולם: "תיירות בת קיימא יכולה לשנות קהילות - יצירת מקומות עבודה, טיפוח הכלה וחיזוק הכלכלות המקומיות. על ידי הערכה ושימור של מורשת תרבותית וטבע, זה יכול לעזור להפחית את המתחים ולטפח דו-קיום".

כרטיס טיסה: המתנה המושלמת לחג האהבה. צילום: 123rf|קתדרלת סנט אייזק בסנט פטרסבורג. צילום: 123rf|רומנטיקה בלונדון. צילום: 123rf|בשעות היום תהנו ממעל מאהכרטיס טיסה: המתנה המושלמת לחג האהבה. צילום: 123rf|קתדרלת סנט אייזק בסנט פטרסבורג. צילום: 123rf|רומנטיקה בלונדון. צילום: 123rf|בשעות היום תהנו ממעל מאה

באשר לנושא הנבחר של השנה נכתב: "תיירות יכולה גם לקדם תלות הדדית כלכלית בין שכנים, לעודד שיתוף פעולה ופיתוח של שלום. במקביל, התיירות מרחיבה אופקים. כל מטייל יכול להיות שגריר, לעסוק בכבוד עם אוכלוסיות מקומיות, להכיר במגוון ובאנושיות המשותפת שלנו ובערכים המאחדים את כולנו".

מזכ"ל האו"ם חתם את דבריו באומרו: "כשאנו חוגגים את התיירות, תנו לנו לנסוע באחריות, לבנות גשרים ולקדם כבוד הדדי בין תרבויות ואומות. יחד, נוכל לרתום את כוחה של התיירות לקידום שלום ושגשוג לכולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותיום התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: