אא

Rail Europe מרחיבה את רשת הנסיעות באירופה עם קווי הרכבת הגרמנית לדנמרק

רשות הרכבות האירופית מציעה מערך נסיעות חוצות גבולות בכל רחבי אירופה ומסלולים חדשים, כולל קישורים חדשים לדנמרק באמצעות ה- Deutsche Bahn (DB)

הרכבת הגרמנית DB. צעלום: shutterstock הרכבת הגרמנית DB. צעלום: shutterstock

Rail Europe, הפלטפורמה הכלל אירופית להזמנת רכבות, הכריזה על הרחבת שירותיה באמצעות מסלולים חדשים לדנמרק באמצעות הרכבת הגרמנית חיבורי Deutsche Bahn (DB). שיפור זה מרחיב מאוד את אפשרויות הנסיעות חוצות הגבולות ומשלים את השירותים הקיימים.

נוסעים יכולים כעת להזמין נסיעות ברכבת בין גרמניה לדנמרק, כמו גם ערים רבות באירופה עם קישורים לדנמרק וממנה, מה שמגביר את אפשרויות הנסיעה ברחבי היבשת. בנוסף לקווים החדשים לדנמרק Rail Europe מתכוננת להשיק מגוון קווי פנים בדנמרק.

רשת מורחבת זו מספקת גישה רבה יותר לערים בדנמרק ומרחיבה מסלולים מגרמניה ומחוצה לה. בנוסף לנסיעות פופולריות כמו המבורג לקופנהגן, רכבת אירופה מציעה כעת קישורים מכמה מדינות, כמו הולנד, בלגיה וצ'כיה. נוסעים יכולים להזמין כרטיסים בנוחות ממספר חברות שונות בעסקה אחת.

יורגן ויטה, מנהל מוצר וטכנולוגיה ראשי ב-Rail Europe, אמר: "הקישוריות המורחבת הזו לדנמרק מסמנת צעד חשוב עבור Rail Europe. על ידי אספקת מסלולים חדשים ממרכזים אירופיים מרכזיים לדנמרק, אנו נותנים ללקוחותינו אפשרויות נוספות לנסיעות ברחבי האזור. החיבורים החדשים הללו מפשטים את הנסיעות ופותחים דלתות ליעדים חדשים ומלהיבים ברחבי אירופה, לנוסעי עסקים ונופש כאחד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דנמרקגרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: