אא

8.3 נוסעים, הכנסות של 1.4 מיליארד אירו וההשראה מאליטליה - ITA Airways נוסקת וחושפת

חברת התעופה האיטלקית מציגה במשרדיה החדשים במילאנו זינוק של 26% במספר הנוסעים בהשוואה למחצית הראשונה של השנה שעברה עם עלייה של 33% בהכנסות, זאת לצד השקעות חדשות בשדה״ת במילאנו ופעילות חדשה"בהשראת אליטליה"

ITA ITA

חברת ITA Airways חושפת את התוצאות הכספיות שלה למחצית הראשונה של 2024 במהלך אירוע תקשורתי במשרדיה החדשים במילאנו, המאכלסים את צוות החברה האיטלקית.

תוצאות המחצית הראשונה של 2024

החברה דיווחה על הכנסות של 1.4 מיליארד אירו (עליה של 300 מיליון אירו בהשוואה למחצית הראשונה של 2023),

החברה מציגה EBITDA של +62 מיליון אירו (שיפור של 130 מיליון אירו לעומת התקופה המקבילה אשתקד), ועתודות מזומנים של 393 מיליון אירו (עליה של 31 מיליון אירו לעומת 30 ביוני 2023).
המגמה החיובית שנראתה בשנת 2023 נמשכה בששת החודשים הראשונים של 2024, עם תפוסה ממוצעת של 79%, גבוהה ב-2% מהתקופה המקבילה ב-2023.

ITA Airways הטיסה במחצית הראשונה של השנה מעל 8.3 מיליון נוסעים, שיפור של 26% בהשוואה למחצית הראשונה של השנה שעברה ורשמה עלייה של 33%
בהכנסות בהשוואה לשנת 2023.

בששת החודשים הראשונים של השנה שיעור הדיוק של הטיסות סדירות עמד על 79.84%.

צילום: ITAצילום: ITA

מילאנו במרכז האסטרטגיה

כהוכחה לתפקיד המרכזי של מילאנו ונמל התעופה לינטה באסטרטגיה שלה, החברה חשפה משרדים חדשים במילאנו המשתרעים על שטח של 540 מ"ר עם 58 תחנות עבודה באחד המבנים המודרניים והאיקוניים ביותר של מילאנו, מגדל WPP.

החללים החדשים במשרדי החברה מגלמים את אחד מעמודי התווך של החברה: קיימות.

בנוגע לשדה התעופה הבינלאומי במילאנו - Linate, הבסיס המרכזי של ITA Airways לנסיעות עסקיות, החברה הודיעה על תוכניות לשפץ ולהרחיב את הטרקלין שלה בשדה התעופה במילאנו ולהגדיל את הקיבולת שלו להכיל עד 400 נוסעים ליום.

שיפור המותג Alitalia

עד סוף 2024, הזהות הוויזואלית של ITA Airways תועשר באלמנט היסטורי שעושה כבוד ל גם מורשת הארץ וגם מורשת התעופה: ITA Airways, "בהשראת אליטליה".

המותג Alitalia, נכס חשוב בבעלות ITA Airways, זוכה לשיפור באמצעות פרויקט שאפתני.

vחל מסוף השנה הנוכחית, הלוגו של ITA Airways יושלם על ידי לוגו של אליטליה (Alitalia) בנקודות מגע אסטרטגיות נבחרות. כמו אליטליה, עם המצוינות החלוצית שלה בתעופה בתפקיד ״השגרירה יוצאת הדופן של Made in Italy ברחבי העולם, היווה השראה לערכי ITA Airways.
החברה מציינת כי ITA Airways תמשיך לשמור על זהותה המובהקת, שהוקמה מאז 15 באוקטובר 2021, תוך כדי התקדמות תהליך הפיתוח שלה בשווקי מפתח.

"הנתונים מהדו"ח החצי-שנתי שאושר היום מאשרים את תהליך הצמיחה שכבר החל מאז שעבר שנה, עם תוצאות טובות יותר מששת החודשים הראשונים של 2023", אמר אנטונינו טוריצ'י, יו"ר ITA Airways והוסיף: "אנו שמחים גם על חנוכת המשרדים החדשים שלנו במילאנו, המדגישים את החשיבות הרבה של מקומות החברה בעיר ובשדה התעופה לינטה, שם נשפץ את הטרקלין שלנו בשנה הבאה. לבסוף, אנחנו הציג בגאווה את הפרויקט לשיפור המותג Alitalia, שישלים את לוגו הזהות של ITA ולחזק את ערכי המצוינות שלה בתעופה ברחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ITAIta Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: