אא

Emirates מרחיבה פעילות באפריקה הדרומית: מוסיפה טיסה יומית רביעית ליוהנסבורג

נוכח הביקוש הגובר לטיסות בקו תוספת הטיסה היומית הרביעית מספקת מבחר מגוון ומחדשת את היקף הפעילות ברמה שלפני מגפת הקורונה

 A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock

Emirates הודיעה על הוספת טיסה יומית רביעית בקו לאפריקה הדרומית. זאת בעקבות ההכרזה האחרונה על מטוס ה-A380 היומי השני בין דובאי ליוהנסבורג, שהושק ב-1 בספטמבר, ואישר מחדש את חשיבותה של דרום אפריקה ברשת הגלובלית של חברת התעופה.

השירות היומי הרביעי יתחיל ב-1 במרץ 2025, ויופעל על מטוס בואינג 777-300ER בעל שלוש מחלקות, ויציע 708 מושבים נוספים בכל יום בשדה התעופה הבינלאומי הגדול והעמוס ביותר בדרום אפריקה. EK767 ייצא מדובאי בשעה 00:10, ויגיע ליוהנסבורג בשעה 06:20; הטיסה חזרה, EK768, תמריא מיוהנסבורג בשעה 10:15 ותגיע לדובאי בשעה 20:15.

עדנאן קזים, סגן נשיא אמירייטס ומנהל המסחר הראשי של החברה, אמר, "דרום אפריקה היא כבר זמן רב יעד פופולרי מאוד עבור נוסעים פנאי ועסקים המתחברים לדובאי ודרכו, והטיסה היומית הרביעית מאפשרת לנו לשרת טוב יותר את הביקוש הגובר לנסיעות לדובאי. ומהשוק. ברצוננו להודות לרשויות בדרום אפריקה על השותפות והתמיכה שלהן באבטחת השירות החדש הזה, המשחזר את הקיבולת שהצענו לדרום אפריקה לפני המגפה, עם 49 טיסות שבועיות".

לקוחות המנצלים את לוח הזמנים המורחב של Emirates ליוהנסבורג יכולים להגיע ל-60 נקודות אזוריות נוספות באפריקה באמצעות הסכמי שיתוף פעולה ואינטרליין עם ארבעה שותפים מרכזיים. Emirates ו-South African Airways ייסדו לראשונה הסדר שיתוף קוד בשנת 1997, והוא נותרה אחת השותפויות הוותיקות בהיסטוריה של חברת התעופה, וכמו כן: שיתוף הקוד של Emirates עם Airlink, עם Cemair ועם FlySafair מאפשר מגוון טיסות מקומיות ואזוריות.

גם על הקרקע Emirates מספקת חוויה יוקרתית ונוחה עם שני טרקלינים אקסקלוסיביים, ביוהנסבורג ובקייפטאון, ללקוחות היוקרה של החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדובאיאפריקה הדרומית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: