אא

קרוז למבוגרים בלבד באוניה של חב׳ הקרוזים הנוצצת: כמה זה יעלה לכם?

Virgin Voyages, שבבעלות המיליארד הססגוני, ריצ'רד ברנסון, הודיעה על מקצה שיפורים באנייה הראשונה בצי שלה. מה כוללת מתיחת הפנים ומתי תצא להפלגה ראשונה אחרי השיפוץ?

האנייה Scarlet Lady. צילום: Virgin Voyages האנייה Scarlet Lady. צילום: Virgin Voyages

Scarlet Lady - הגברת הראשונה בצי של חברת הקרוזים למבוגרים בלבד Virgin Voyages, צפויה להיכנס בסתיו הקרוב למתיחת פנים שתכלול, בין היתר, הגדלת מספר הסוויטות בקטגוריה היותר מבוקשת, קונספט חדש למסעדת Vibey והוספה של חללי בר וטרקלין.

הקזינו (ללא עישון) באנייה יורחב אף הוא ויתווספו מכונות מזל נוספות יחד עם חללים בלעדיים לטובת שחקנים תחרותיים. כמו כן, הבר במסעדת הסטייקים ופירות הים The Wake, יציג אוסף חדש של יינות יוקרתיים. וגם הספא יתחדש בחדר טיפולים זוגי חדש.

"למרות שקשה לעשות דבר טוב אפילו יותר טוב, האנייה הראשונה בצי של Virgin Voyages, שזכתה במקום נחשק ברשימת הזהב של Condé Nast Traveller לשנת 2024, יוצאת לרציף היבש בין התאריכים 14-28 בנובמבר לקומץ שדרוגים קוסמטיים", אומרים ב-virgin Voyages.

"מאז הופעת הבכורה שלה ב-2021, האנייה הפליגה בעולם, וקיבלה בברכה מאות אלפי מלחים על הסיפון תוך שהיא מספקת חופשות שאי אפשר לעמוד בפניהן", אמרה ניקול הואנג, סמנכ"לית הצי שהוסיפה "אנחנו מקשיבים ונותנים לנוסעים יותר ממה שהם ביקשו - זה כולל יותר סוויטות, חדרים יוקרתיים חדשים, אוכל טרי ומלא אווירה - כדי שהמלחים יוכלו באמת לחיות את החיים של כוכב רוק".

עוד לדבריה, "רצינו לתת לנוסעים שלנו לטעום מחיי הרוקסטאר ועבדנו עם טום דיקסון כדי לעצב. הם עשו עבודה כל כך מדהימה ויש כל כך הרבה ביקוש - הסוויטה הגדולה שלנו מוזמנת לרוב שנה או יותר מראש. אנחנו עונים בגדול על ידי הוספת סוויטות, כדי שיותר אנשים יוכלו לחיות את חייהם הטובים ביותר".

מהחברה נמסר כי אחרי שהאנייה תסיים את השיפוץ כאמור היא תצא למסע טרנס-אטלנטי בן 16 לילות מרומא למיאמי לפני שתצא לסדרה של מסעות ארוכים יותר בקריביים. עוד נמסר שכל הפלגה עם ה-Scarlet Lady המשופצת תכלול עצירה גם במועדון החוף של Virgin Voyages באיי בהאמה, הידוע בחולות הלבנים והאבקתיים שלו, הבריכות, הדקלים ומסיבות החוף.

כמה תשלמו על קרוז באנייה המשופצת? כל הפרטים באתר הקרוזים החדש PassportCruise

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםVirgin Voyages

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: