אא

משרד התחבורה מאריך בחודש נוסף של טיסות חינם מאילת למפונים ולמשפחות החטופים

הממשלה אישרה את הארכת הטיסות החינמיות עד ה-31 באוקטובר. בנוסף, תוארך הזכאות לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית. השרה רגב: "מחויבים להקל ככל האפשר על המפונים הנאלצים לשהות הרחק מבתיהם"

נמל התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ נמל התעופה רמון. צילום: ספיר פרץ

דואגים למפוני הדרום והצפון.

לפי דרישת שרת התחבורה מירי רגב, בישיבת הממשלה אושרה הבוקר (ב׳) הארכה נוספת של טיסות החינם מאילת ואליה עד 31 באוקטובר השנה, עבור מפוני הדרום והצפון ועבור משפחות החטופים.

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, יחד עם משרד האוצר, יזם הארכה נוספת של הטבת טיסות חינם לאילת וממנה עד 31 באוקטובר 2024. הטבה זו מצטרפת לשורה של צעדים שבהם נקטה השרה רכב לטובת המפונים, מאז ימיה הראשונים של המלחמה בעזה, ובהן טיסות חינם מאילת למרכז הארץ.

כמו כן, אישרה הממשלה את הארכת הזכאות לנסיעות חינם בתחבורה הציבורית באמצעות פרופיל מיוחד בכרטיס רב-קו. ההטבה ניתנת מאז 23 באוקטובר 2023 ומוענקת לכל מי שפונה בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את זכאותם בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב: "ליבנו עם כל מי שנאלץ להתפנות מביתו עקב איומי הטרור בחזית הדרום והצפון, ואנו מחויבים לסייע להם בכל דרך ולהקל על חייהם ככל האפשר. עד שישובו לביתם. אני מקווה כי הצלחתם של מהלכי הממשלה בימים האחרונים מקרבת את היום הנכסף שבו תתאפשר חזרת המפונים והחזרת החטופים. אני מודה לשותפינו במשרד האוצר על ההבנה וההתגייסות להמשך הסיוע לאזרחי ישראל בימים אלו,על הסולידריות ועל התמיכה. יחד נעמוד באתגרים הגדולים שלפנינו".

מנכ"ל משרד התחבורה הבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים פועל לטובת המפונים מהיום הראשון למלחמה. בהנחיית השרה רגב, החלטנו להעניק הארכה נוספת להטבת טיסות חינם לאילת וממנה. כולי תקווה כי בקרוב המפונים יוכלו לשוב לביתם בביטחון, ועד אז אנו נעשה הכל כדי להקל עליהם ככל הניתן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משרד התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: