אא

ריינאייר שוב מתנצלת: זו הסיבה

החברה מדווחת כי 9% מההמראות הראשונות היום יצאו באיחור, וקוראת לנוסעים לדרוש מהנציבות האירופית לשפר את מערך פיקוח הטיסה ברחבי אירופה. החברה מעודדת נוסעים להיכנס לעמוד מיוחד שהקימה באינטרנט כדי לדרוש מנציבות האיחוד האירופי לנקוט בפעולה דחופה

 צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת ריינאייר , חברת הלואו קוסט הגדולה באירופה, שוב מתנצלת היום, 30 בספטמבר, בפני נוסעיה על עיכובים ארוכים בטיסות, שנגרמו כתוצאה ממחסור בצוות פקחי טיסה ברחבי אירופה, אשר משפיע על כל חברות התעופה האירופיות.

ריינאייר טוענת כי שירותי פיקוח הטיסה ברחבי היבשת, למרות שפקחי הטיסה הצרפתיים הפסיקו את שביתותיהם הרבות במהלך הקיץ האחרון, ממשיכים לפעול ברמה נמוכה, וזאת על אף ירידה של 5% בהיקף הטיסות לעומת הרמות של 2019, בטענה של מחסור בצוותים.

נזכיר, כי ריינאייר כבר הודיעה בחודשים האחרונים כי הסיבות לעיכובים בטיסותיה, עקב ״מחסור חוזר ונשנה״ של הבקרה האווירית - (Air Trafic Control) ברחבי אירופה.

כאמור בחודשים האחרונים החברה דיווחה מספר פעמים בחודשים האחרונים על עיכובים בטיסותיה ברחבי אירופה בשל מחסור בצוותים של הבקרה האווירית באירופה.

כעת החברה מציינת כי היום, יום שני, 30 בספטמבר, 9% מההמראות הראשונות של החברה (54 מתוך 583 מטוסים) עוכבו עקב "מחסור בצוות" של פקחי טיסה, וחוזרת וצלינה כי "עיכובים חוזרים ונשנים בטיסות עקב ניהול כושל של פקחי טיסה אינם מקובלים".

החברה מפרסמת הודעה לנוסעים: "אנו מתנצלים בפני הנוסעים שלנו על עיכובים חוזרים ונשנים של טיסות, עיכובים מצערים מאוד אך מעבר לשליטתה של ריינאייר".

החברה מעודדת נוסעים להיכנס לאתר כדי לדרוש מנציבות האיחוד האירופי לנקוט בפעולה דחופה לשיפור מערכת פיקוח הטיסה של אירופה.

זו אינה הפעם הראשונה שהחברה זועמת ומפנה את כעסה תוך שהיא מפנה את הנוסעים להתלונן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: