משאל של הילטון העולמית: שנת 2025 תהיה שנת מקסום הזמן וההשקעה של האורחים
ענף המלונאות הבינלאומית, שחווה השנה התאוששות, צופה שהשנה הבאה תהיה שנת פריצה תוך היענות לדרישות האורחים, שישאפו "למקסם כל רגע מזמנם", לדברי כריס נאסֶטה, נשיא ומנכ"ל הילטון העולמית
בעוד שנת 2024 ייצגה את 'שנת ההתאוששות', דוח המגמות השנתי של הילטון מצביע על כך שהאורחים מחפשים לשלב את הרצון שלהם להירגע ועם הרפתקאות וחוויות משמעותיות כדי למקסם את הזמן וההשקעה הכספית שלהם בשנה הבאה.
משאל עולמי מקיף עבור הילטון העולמית כלל 13,000 נוסעים ב-13 מדינות, וכן משוב של יותר מ-4,100 חברי צוות הילטון וראיונות עם עשרות מומחי נסיעות של הילטון.
כריס נאסֶטה, נשיא ומנכ"ל הילטון, אמר: "משאל המגמות שלנו לשנת 2025 חושף את היעד מזה שנים - שילוב של עבודה ובילוי, של הרפיה והרפתקאות, של להיות לבד אבל ביחד. נוסעים לא רק רוצים לבחור בהרפתקה משלהם. הם רוצים למקסם כל רגע מזמנם".
בין המגמות הבאות לידי ביטוי במשאל:
7 מתוך 10 נוסעים ברחבי העולם נהנים להיות פעילים כשהם מטיילים.
1 מכל 5 נוסעים בעולם יתמכר ל"לרבוץ במיטה כל היום" בזמן חופשה, ויותר מרבע מהנוסעים יזמינו ספא או טיפול בריאות.
מגמת הנוסטלגיה מראה ש-58% אחוזים מהמטיילים עם ילדיהם מבקרים מחדש ביעדים מילדותם.
טרנד ה-High-Tech Travel מצביע על כך ש-63 אחוז מהנוסעים מייחסים חשיבות לאפשרות של מפתח חדר דיגיטלי, המאפשר להם ללכת ישר לחדרם מבלי לעצור בדלפק הקבלה.
25% אחוז מנוסעי הפנאי או נוסעים בודדים, נוסעים לעתים קרובות עם חיות המחמד שלהם.
כמעט 30% מהנוסעים נופשים עם חברים שהם גם עמיתים.
70% מהמשיבים הנוסעים עם ילדים בוחרים יעדי חופשה על סמך העדפות ילדיהם.
כמעט 1 מכל 5 מנוסעי הפנאי מחפשים מסעדות חדשות או חוויות קולינריות.
מ-2019 עד 2024 ההכנסות ממכירות ספורט של הילטון העולמית שילשו את נפחן - 80% מהן מונָעות על ידי נוער או ספורטאים חובבים.