אא

לא בקרוב: כלל טיסות קבוצת לופטהנזה לישראל בוטלו

קבוצת התעופה הגדולה באירופה מיישרת קו עם המלצת סוכנות הבטיחות לתעופה ביבשת ומודיעה: לא נשוב לטוס לישראל עד 31.10, כלומר עד אחרי החגים

לופטהנזה צילום: LUFTHANSA לופטהנזה צילום: LUFTHANSA

מכה עצומה לישראלים בחגי תשרי. קבוצת התעופה הגדולה באירופה, לופטהנזה, מודיעה על המשך עצירת טיסותיה לישראל וממנה עד 31.10.24. מדובר בטיסות חברות התעופה לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ו-Eurowings.

בכך הקבוצה מיישרת קו עם הנציבות האירופית ורשות הבטיחות לתעופה באירופה שהמליצו לא לטוס לישראל ובמרחב האווירי של ישראל עד סוף אוקטובר, בשל המתיחות הביטחונית. גם חברת התעופה החדשה המצטרפת לקבוצה - ITA האיטלקית הודיעה לא מכבר על עצירת טיסותיה לישראל עד סוף אוקטובר.

מדובר במכה אדירה לנוסעים הישראלים שתכננו את חופשותיהם באירופה בחגי תשרי, ולא יוכלו לטוס עם חברות הקבוצה. כפי שפרסמנו, גם מציאת מושבים בטיסות חלופיות עם חברות התעופה הישראליות היא משימה כמעט בלתי אפשרית בשל ביטולי הטיסות של החברות הזרות, כך שנוסעים רבים צפויים לאבד את חופשותיהם.

יש לציין כי במקביל עצרה הקבוצה את טיסותיה לביירות עד 31.11.24 ולטהרן עד 14.10. על פי הודעת החברה הנוסעים יוכלו לקבל את כספם בחזרה או לבחור מועד חלופי עתידי לטיסה, אך כאמור עבור הישראלים שרק ביקשו לצאת לחופשת התאווררות במהלך חגי תשרי, מדובר בפתרון רחוק מלהיות מספק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהקבוצת לופטהנזהמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: