אא

עד סוף עונת החורף: הביטול הדרמטי של וירג'ין אטלנטיק

אחרי ניסיונות אינספור לחזור לישראל בחודש ספטמבר, חברת התעופה הבריטית שלא טסה לארץ מתחילת המלחמה מודיעה: לא נשוב לישראל עד 30.3.25, כלומר סוף עונת החורף. כל הפרטים על ההודעה הדרמטית בה נכתב בין היתר: "החלטה קשה"

צילום: יח"צ צילום: יח"צ

בזמן שחברות התעופה האירופיות מיישרות קו עם המלצת הנציבות האירופית שלא לטוס לישראל או במרחב האווירי של ישראל - חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק בהודעה דרמטית עוד יותר.

החברה מודיעה היום (1.10.24) שלא תשוב לטוס לישראל עד 30.3.25, כלומר עד סוף לוח טיסות החורף של החברה.

כזכור, וירג'ין אטלנטיק עצרה את טיסותיה לישראל בתחילת המלחמה, זמן קצר לאחר ב-7.10.23, וניסתה מספר פעמים לשוב לישראל כאשר הכריזה על התאריך 4.9.24 כתאריך חזרה - ובהמשך דחתה אותה מספר פעמים בתוך חודש ספטמבר - אך כעת מגיעה ההודעה הדרמטית הנ"ל.

לשון הודעת החברה: "וירג'ין אטלנטיק מבקשת לעדכן כי לאחר בחינה מחודשת של המצב הביטחוני ובשל המשך חוסר היציבות, החברה נאלצה לקבל החלטה קשה ולבטל את טיסות החברה לתל אביב עד ל-30 במרץ, 2025. אנו מתנצלים בפניכם, ובפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הנגרמת בשל החלטה זו. כרטיסים קיימים ניתן לשנות למועד מאוחר יותר או לקבל החזר מלא על פי מדיניות ההחזרים שלנו, או לנצל את הסכם הקוד שייר שלנו עם אל על".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקביטול טיסותמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: