אא

עסקת ענק בתעופה הישראלית: בעלי "קווי חופשה" יחזיקו ב-75% ממניות חברת TUS

עמי כהן וארנון אנגלנדר שהחזיקו ב-33% ממניות חברת התעופה הקפריסאית, מגדילים את אחזקתם בחברת התעופה תמורת כ-2.1 מיליון דולר נוספים ויחזיקו ב-75% ממניות החברה

טוס TUS טוס TUS

בעיצומה של המלחמה והמשבר התעופתי: עסקה גדולה בתעשיית התעופה בישראל.

עמי כהן וארנון אנגלנדר, בעלי חברת "קווי חופשה", מממשים את האופציה שהייתה להם לאחר שרכשו בחודש ינואר האחרון 33% ממניות TUS, ומגדילים את אחזקתם בחברה הקפריסאית והופכים להיות בעלי 75% מחברת התעופה.

השניים ישלמו עוד כ-2.1 מיליון דולר תמורת מימוש האופציה. כאמור עד עתה החזיקו בכ-33% מהחברה עליה שילמו כבר שלושה מיליון דולר בחודש ינואר 2024.

בסך הכל על 75% מהחברה, כהן ואנגלנדר משלמים כ-5.1 מיליון דולר.

צילום:Shutterstockצילום:Shutterstock

במסגרת ההסכם, שכחלק ממנו גם הוענקה אופציית Call לקווי חופשה לרכישת יתרת החזקות "גלובל ליסינג" ב-TUS, הודיעו השניים ל"גלובל ליסינג" ולבעל המניות הנוסף ב-TUS, קנת' וולי (Kenneth Woolley) על מימוש חלקי של אופציית ה-Call שניתנה להם באופן שבו החברה תרכוש מניות של TUS מגלובל ליסינג ומ-Woolley, בחלקים שווים.

לאחר השלמת המימוש האמור תחזיק החברה ב-TUS ב-75% ממניות TUS, ואילו כל אחד מבין גלובל ליסינג ו-Woolley יוותר עם החזקה של 12.5% במניות TUS (קודם למימוש האופציה החזיקה גלובל ליסינג ב-33.33% ממניות TUS).

השלמת מימוש האופציה כאמור לעיל כפופה להשלמת הפרוצדורות שנקבעו בהסכם כאשר על כהן ואנגלנדר להעביר את התמורה הנדרשת בתוך כ-30 יום לשם העברת המניות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: TUSחברות תעופהעמי כהן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: