אא

נתב"ג: "עיכובים משמעותיים בחזרת נוסעים מאומן"

רגע לפני כניסת החג, מעדכנים ברשות שדות התעופה כי עלולים להיות עיכובים משמעותיים בטיסות חזור מאומן בשל ביטולי טיסות החברות הזרות

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

האם חסידי אומן יצליחו לחזור בזמן עד כניסת החג? נוסעים רבים שביקשו לטוס לאומן לפני ראש השנה ולחזור לחגוג את החג בישראל, עלולים להיתקע בחו"ל - או בדרך לישראל, גם לאחר כניסת החג, מה שעלול להוות בעיה עבור שומרי השבת והחג.

ברשות שדות התעופה מעדכנים כי "על רקע ביטולי הטיסות, עלולים להיות עיכובים משמעותיים בטיסות חזרה של הנוסעים שטסו לכיוון אומן. על הנוסעים לקחת זאת בחשבון ולעמוד בקשר עם חברות התעופה".

אומן. צילום: shutterstockאומן. צילום: shutterstock

נזכיר כי לאומן שבאוקראינה אין טיסות כבעבר, בשל המלחמה הממושכת בין אוקראינה לרוסיה, ועל כן מרבית הנוסעים עושים את דרכם דרך שדות תעופה סמוכים - בעיקר במולדובה, רומניה ופולין, ומשם ממשיכים לרוב באמצעות רכבות אל אוקראינה.

עם זאת, ההגעה בדרכים אלה הפכה מורכבת עוד יותר השנה בשל ביטולי חברות התעופה הזרות את הטיסות לישראל וממנה.

אוקראינה עצמה פרסמה אזהרת מסע לחסידי הרב נחמן מברסלב: "בשל המתקפה המתמשכת של רוסיה על אוקראינה, המצב הביטחוני מהווה איום ממשי על חיי אדם. לא ניתן להבטיח את שלום החסידים המגיעים לאוקראינה. לאור זאת, משרד החוץ של אוקראינה קורא לאנשים להימנע השנה מהגעה לאומן בראש השנה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אומןראש השנה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: