אא

flydubai חושפת: מתחם צ'ק-אין יעודי לנוסעי מחלקות העסקים בשדה״ת בדובאי

חברת התעופה מדובאי השיקה מתחם המיועד לנוסעי מחלקות העסקים וממוקם בטרמינל 2, בשדה״ת המקומי (DXB). המתחם מציע חווית צ'ק-אין ייחודית ומהירה עם שירות Meet and Assist מותאם אישית, צ'ק-אין בישיבה ושירות Fast Track דרך כולל ביקורת דרכונים ואבטחה ייעודית

צילום: פליי דובאי צילום: פליי דובאי

חברת flydubai חושפת מתחם צ'ק-אין חדש ויוקרתי לנוסעי מחלקת העסקים בדובאי.

חברת התעופה מאיחוד האמירויות שמחדשת מחר את טיסותיה לישראל, השיקה רשמית את הצ'ק-אין החדש לנוסעי מחלקות העסקים בטרמינל 2, בשדה״ת הבינלאומי (DXB) בעיר שלא עוצרת ושוברת שיאי תיירות שנה אחר שנה.

השירות החדש מציע לנוסעי מחלקת העסקים, צ'ק-אין מהיר הכולל שירות Meet and Assist ו-Fast Track מותאם אישית לנוסעי מחלקת היוקרה של החברה מאיחוד האמירויות.

מתחם הצ'ק-אין הייעודי הראשון לנוסעי מחלקת עסקים ממוקם באזור ההמראה בטרמינל 2, של שדה״ת הבינלאומי (DXB) ליד כניסה מספר 3.

"המתחם החדש נועד להעלות את חווית הטיסה המוקדמת של מחלקת העסקים ולהדגיש עוד יותר את המחויבות של flydubai להשקעה בשיפור חווית הלקוח הכוללת הן על הקרקע והן באוויר", מציינים בחברת הבת של Emirates Airlines.

צילום: Flydubaiצילום: Flydubai

בהתייחסו למתחם הצ'ק-אין החדש לנוסעי מחלקת העסקים, אמר Ghaith Al Ghaith, מנכ"ל flydubai: "אנו נרגשים להעניק ללקוחות מחלקת העסקים שלנו את השירות המותאם אישית שאנו מציעים להם באוויר ובקרקע. השירות החדש יבטיח שהטיסה של לקוחותינו תהיה יעילה, ומהנה מרגע הגעתם לטרמינל 2 ועד הגעתם ליעד. אנו ממשיכים להקשיב לצרכי הלקוחות שלנו ולהשקיע בשיפור המוצרים והשירותים שלנו ואנו מקווים שזה הראשון מני רבים".
עוד מציינים בחברת flydubai, כי ״אזור הצ'ק-אין החדש במחלקת עסקים כולל אלמנטים עיצוביים השואבים השראה מהיופי של דיונות מדבריות' קשתות סוחפות, גוונים חמים ואסתטיקה מינימליסטית המשקפים את הנוף הגלי של המדבר, ויוצרים מרחב מזמין ללקוחות המחפשים יעילות ונוחות.״

החוויה החדשה מתחילה לפני הגעת נוסעי מחלקת עסקים לטרמינל שם יפגשו לאחר הגעתם עם צוות עסקי ייעודי שזמין כדי לסייע לנוסעים. לאותם נוסעים יש מעתה אזור ייעודי להורדה וכניסה נפרדת לביצוע הצ'ק-אין בטרמינל 2, בשדה התעופה של דובאי הבינלאומי.

נוסעי מחלקת העסקים יכולים ליהנות גם משירות אישי הכולל סיוע מותאם אישית מצוות הדיילים כולל שירות להובלה וסיוע הכבודה באופן ייעודי בחינם.

המתחם החדש מציע מגוון חוויות מותאמות אישית, כולל מרחב למנוחה עם קבלת פנים ערבית מסורתית המציע מגבות מרעננות ואחריהן קפה, תמרים וכיבוד. בתוך אזור הצ'ק-אין, הנוסעים יזכו לתהליך צ'ק אין חלק בזמן שצוות מיוחד מטפל בכבודתם, ומצמצם את זמן ההמתנה והתורים בטרמינל.

נציג ילווה את הנוסעים במחלקת עסקים לטרקלין העסקים flydubai תוך מעבר במסלול מהיר דרך שערים אלקטרוניים מיוחדים כולל בקרת דרכונים ונתיבים ייעודיים.

הצ'ק-אין החדש במחלקת עסקים זמין כעת לכל לקוחות מחלקת העסקים של flydubai הנוסעים מטרמינל 2, דובאי הבינלאומי.

לקוחות שמשדרגים למחלקת עסקים לפני הצ'ק-אין יכולים גם הם להשתמש במתחם החדש.

flydubai המיוצגת בישראל על ידי חברת ״אופן סקיי״, מפעילה רשת קווים ענפה ושל יותר מ-125 יעדים ב-55 מדינות ברחבי אפריקה, מרכז אסיה, הקווקז, מרכז ודרום מזרח אירופה, ה-GCC והמזרח התיכון, תת היבשת ההודית וכן דרום מזרח אסיה. החברה משרתת את נוסעיה באמצעות צי מטוסים צעיר ויעיל של 88 מטוסי בואינג 737.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: FLYDUBAI

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: