אא

אוהבים לשדרג? ענקית השייט NCL משיקה חבילת הטבות חדשה ומפתיעה

חברת השייט חושפת את חבילת ההטבות החדשה שלה: "More At Sea", שתציע לאורחים יותר הטבות ותוספות פרימיום בהפלגות החל מ-1 בינואר 2025. כל הפרטים

צילום: NCL צילום: NCL

חברת השייט Norwegian Cruise Line חשפה את מיצוב המותג החדש שלה: “Experience More At Sea". במקביל, NCL משדרגת את חבילת "Free At Sea" הפופולרית שלה לחבילת "More At Sea", שתציע לאורחים יותר הטבות ותוספות פרימיום. חבילת "עוד בים" תהיה זמינה להפלגות החל מ-1 בינואר 2025.

מה תקבלו בחבילה החדשה?

החבילה המחודשת כוללת מבחר רחב יותר של משקאות פרימיום, כולל מותגים כמו Grey Goose, Casamigos Tequila ו-Woodford Reserve, כמו גם למעלה מ-100 קוקטיילים מיוחדים.

אורחים בהפלגות של 7 ויותר ימים ייהנו גם מארוחות מיוחדות נוספות ומחבילת Wi-Fi מהיר משופרת (של Starlink) - 150 דקות לכל אורח.

זיכוי בסך של $50 לכל סיור חוף עבור האורח הראשון, כרטיס טיסה חינם לאורח השני ואירוח חינם לאורחים השלישי והרביעי בהפלגות נבחרות.

עוד הודיעה החברה על הרחבת אפשרויות הבידור שלה ומציגה הפקות מוזיקליות כמו "Revolution: A Celebration of Prince", שתעלה לראשונה לסיפונה של האנייה אקווה בשנת 2025. כמו כן, יוכנסו שיפורים לתוכניות פופולריות כמו "Elements" ו-"Syd".

זאת ועוד, NCL גם משיקה אפליקציה חדשה לנייד בכל הצי שלה עד סוף השנה בכדי לייעל את חווית האורח. האפליקציה תפשט את תכנון השייט, הזמנות על האנייה ותהליכי הצ'ק-אין.

דיוויד ג'יי הררה, נשיא NCL: "זה היה אחד המסעות המרגשים ביותר שעברנו ב-NCL - תמיד מחפשים להמשיך ולהבין באמת מה האורחים שלנו מעריכים ביותר במהלך ההפלגה שלהם. השקענו זמן רב בהקשבה לאורחים שלנו ולשותפי הנסיעות שלנו וגילינו שמה שהם רוצים זה לראות יותר, לעשות יותר וליהנות יותר כשהם נופשים איתנו. הם גם רוצים לעשות זאת בקלות ובפשטות, וזו הסיבה שאנו נרגשים להכריז על ההתפתחות של חבילת 'חופשי בים' שלנו לחבילה החדשה והמוגבהת 'עוד בים'. החבילה תספק חוויה משודרגת מהשורה הראשונה עם יותר מגוון, מבחר וערך כדי לשפר את חופשת האורחים, כולל אפשרויות נוספות למשקאות מובחרים לבחירה, הזדמנויות נוספות לחוות את מסעדות האוכל המיוחדות שלנו, wifi מהיר של Starlink-Fi, ועוד הרבה יותר".

לעוד כתבות ודיווחים על תעשיית השייט כנסו לאתר הקרוזים PassportCruise

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLנוריג'ן קרוז ליין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: