אא

נשארים בארץ בחג? 6 בתי קפה תל אביביים שווים במיוחד

בוטלה לכם הטיסה? הנה שישה בתי קפה תל אביביים, וותיקים וכיפיים שידעו לספק לכם את הביסים הכי נכונים להשכיח קצת את הבאסה

בית קפה . FREEPIK בית קפה . FREEPIK

אווירת הבאסה משולבת הלחץ אופפת את עונת החגים. לא מעט תיכננו לבלות את התקופה הזו אי שם במדינות הניכר והמצב הלא פשוט הרס הכל.

אבל עדיין יש לנו ארץ נהדרת ואיתה שפע של בתי קפה מלאים במאפים מעולים, כריכים נהדרים, מנות חנות מעולות ובעיקר חברה ואווירה. הנה שישה בתי קפה שכבר לא מעט שנים יודעים לספק בילוי מרגיע וטעים

אם כל בתי הקפה // דליקסטן

מבחינתי זו אם כל בתי הקפה. שלא תהיה פה אי הבנה, הדליקטסן הוא לחלוטין לא המקום הכי וותיק אבל הוא זה שהצליח לעשות במשך השנים, את מה שמעטים הצליחו. הוא מוקד עליה לכל חשק וגחמה, מכריך חביתה והפוך דרך אספרסו ומאפה מושחת ועד כוס יין ושניצל על פירה.
מעטים הימים שהדליקטסן סגור ובתקופת הקורונה הוא היה מהיחידים שנשאר פתוח ועבד ללא הרף, אבל תקופת המלחמה האחרונה גרמה לרותי להחליט על פי מצפונה, לסגור מתוך עקרון ותחושת שליחות ולכן אנחנו אוהבים אותה יותר.
זה המקום לשבת בו לפגישת עבודה, לפתוח לפטופ בקומה העליונה על כריך ואפילו לעשות בו מפגש לארוחת צהריים- ולא פחות חשוב הוא המקום לצאת ממנו עם מלא גודיז.

https://www.delitlv.co.il/

דליקטסן. טל סיוון ציפוריןדליקטסן. טל סיוון ציפורין

ארוחת הבוקר הכי כיפית // בוקה

קפה בוקה הוא מוסד בעיני רבים, החבורה שבכלל תיכננה לפתוח מקום של פיתה עם חמין (כן כן) נמצאים היום עם לא פחות מ-5 מקומות שעובדים חזק. הבוקה של יהודה מכבי הוא כבר הרבה יותר מבית קפה, מגשי המתכת עמוסי האוכל, הסלטים וארוחת הבוקר במגש היו פעם הדבר שדיברו עליו ללא הרף, כי מי חשב להגיש ארוחת בוקר מפורקת על מגש אחד?!, בוקה היה גם המקום להנות מהמבורגר טבעוני מדהים ומפנק הרבה לפני שזה היה בכל המבורגריה והוא היה ועדיין המקום שבו היית מקבל פינוקים של עוגיות שוקוציפס מושחתות. הקהל משולב בין חבר'ה צעירים להורים צעירים שמחפשים להנות מקצת שפיות של שלווה.

אחד העם 91, יהודה מכבי 40.

בוקה. יחצבוקה. יחצ

צמוד לפארק ועם מחירים שפויים // גרציאני

בתי קפה צמודים לפארק הם נוסחא מנצחת בתל אביב העירונית. איך אפשר לומר לא לקפה, מאפה וקצת ירוק בעיניים. גרציאני קריית ספר הוא בדיוק כזה. הקפה- בייקרי שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהנוף, מצליח - למרות החלל הקטן, לספק כריכים נהדרים במחירים הכי שפויים בתל אביב עם כריכי חביתה ב- 18 שקלים, כריכי המוצרלה -אבוקדו האלמותיים ב- 26 שקלים, שפע של מאפי מושחתים, לחמים ולחמניות וכמובן מתוקים מיוחדים כגון באגסו קייק ובראוניס פיסטוק-אמרנה וקפה נהדר. כל הכריכים והמאפים נמכרים בסוף היום בחצי המחיר ואין רגע במשך היום שלא תראו אנשים יושבים בפארק עם שקיות מלאות בדברים מגרציאני.

יהודה הלוי 123

גרציאני . (פייסבוק)גרציאני . (פייסבוק)

בתוך השוק // טוני ואסתר

כשאומרים טוני ואסתר חושבים על שוק לוינסקי. הקפה הזה (על שם הסבים והסבתות של הבעלים) הוא ה-סמל של שוק לוינסקי, מפורסם במנת ה"ביצה על חלה" ובסלט העדשים-בטטה-טחינה שלו, טוני ואסתר מצליחים להביא מגוון של אנשים לקפה. מתיירים מזדמנים, דרך מקומיים שמחפשים קפה אחרי הקניות בשוק ועד היפסטרים פלורנטינים ומיני לפטופיסטים.
התפריט נטול קו אחיד וזה מה שנותן לו את היכולת להכיל כל גחמא, מכריכים כיפיים, דרך סלטים מעניינים ודגים נאים ועד קארי, ריזוטו כרישה, סטייק & אגז, שניצל על קיסר, קציצות ועוד. והכי חשוב הוא ממוקם באמצע אחד השווקים הכי כיפיים שיש

לוינסקי 39

טוני ואסתר (פייסבוק)טוני ואסתר (פייסבוק)

הבראנץ הכי שווה בעיר // משק עפאיים הג'ורג

הקפה-מעדניה הזה הוא הכי צעיר ברשימה שלנו ועדיין הוא אחד מבתי הקפה המושלמים שיש בעיר הזו וכזה שמספק אתנחתא לכמה שעות רוויה במאכלים מדהימים ומשקאות נהדרים.
אחרי הפתיחה של המעדניה הקטנה ביפו, החליטו במשק עפאיים לפתוח סניף רציני וגדול יותר במלון הגורג' ליד מנחם בגין. בסניף הזה תוכלו לבלות שעתיים שלוש בכיף , לקרוא איזה ספר טוב בזמן שאתם שותים קפה ומנשנשים מאפים נהדרים ואז לעבור לשתות כוס יין מתוך היינות של המשק, והכי חשוב זה לאכול את ארוחת הטעימות שנקראת בצורה הפשוטה ביותר: כל המשק לשולחן - ארוחת טעימות מכל טוב השדה והמטע, הדיר והמגבנה, הלול, הכרם והמגדנייה (270 שקלים לזוג) שכוללת את רוב המנות בתפריט רק בגירסה מוקטנת, ברוסקטות עם גבינות שונות, ריבות, לחמים, מאפים, מבחר מגבינות המשק, ניוקי עננים, קרואסון ממולא ועוד מגוון ממה שחשקה נפשה של השפית של המקום. כמובן שגם שתיה חמה נכללת וזו אחת מארוחות הבראנץ השוות בעיר שהיא בתכלס מוגשת כל היום (:
ישראל טל 5

. עפאיים.  אוסנת גואטה. עפאיים. אוסנת גואטה

לעבוד מהקפה // תחתית

כ- 17 שנה קפה התחתית קיים. שזה מספר מכובד בכל דרך. עד לפני כמה שנים התחתית היה מבית הקפה שהיו פתוחים 24-7, דבר שלפני עשור היה מאד נפוץ בתל אביב, לאחר שהחליט לעצור את הלילות, הודיע אסף בריט הבעלים, באוגוסט האחרון שהמקום לא ייפתח בשבת. אבל אל דאגה התחתית עדיין פתוחים משבע בבוקר ועד כמעט חצות, עדיין תוכלו לבוא להתנחל עם הלפטופ בלי שאף אחד יציק לכם, להנות מהסלט הקצוץ עם הטחינה, מהקציצות המעולות וכמובן משפע המתוקים המעולים.
לינקולן 9

התחתית בן קלמרהתחתית בן קלמר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: