אא

KLM מכריזה על צעדים מקיפים לחיזוק המצב התפעולי והפיננסי של החברה

חברת התעופה ההולנדית, שלא תחזור לישראל לפני השנה הבאה, נכנסת לתוכנית התייעלות מקיפה, הכוללת צמצום הוצאות ודחיית השקעות, שמטרתה לשפר את התוצאה התפעולית שלה ב-450 מיליון אירו בטווח הקצר

KLM. צילום: Shutterstock KLM. צילום: Shutterstock

KLM שלא מתכננת לחדש טיסותיה לישראל לפני תחילת השנה הבאה, הודיעה על צעדים לשיפור הביצועים התפעוליים והפיננסיים של החברה. צעדים אלה כוללים: הגברת הפריון, ייעול הארגון, קיצוץ בעלויות ודחייה של השקעות. למרות הגידול בהכנסות צעדים אלה נחוצים עקב העלייה בעלויות המטוסים, הצוות ודמי שדות התעופה. יתרה מכך, KLM עוסקת בחידוש נרחב של הצי בהשקעה של מיליארד דולר, שמטרתו טיסה נקייה, שקטה וחסכונית יותר בדלק.

מריאן רינטל, נשיאה ומנכ"לית KLM, אמרה: "אנחנו רוצים לשמור על התפקיד החלוצי בן 105 השנים של KLM בתחום התעופה ולהמשיך לחבר את הולנד עם שאר העולם. עם זאת, ממש כמו חברות תעופה רבות אחרות, KLM סובלת מעלויות גבוהות וממחסור בצוות ובציוד. המטוסים שלנו מלאים, אבל הקיבולת שלנו עדיין לא חזרה לרמות שלפני הקורונה. אנחנו רוצים להישאר בחזית שביעות רצון הלקוחות והעובדים כמו גם בנושא הקיימות. כדי להמשיך לעשות זאת ביעילות, עלינו לעשות בחירות ברורות ונחרצות כעת. זה פוגע בכל עמיתי KLM, אבל זה הכרחי, וזה צריך להיעשות עכשיו".

באמצעות חבילת האמצעים KLM שואפת לשפר את התוצאה התפעולית שלה ב-450 מיליון אירו בטווח הקצר. בהתאם לשאיפה הקבוצתית של אייר פראנס-KLM, זה אמור להוביל לשולי רווח מבני מעל 8% עד 2026-2028.

Bas Brouns, מנהל הכספים הראשי של KLM, ציין: "הצעדים עליהם אנו מכריזים היום תורמים להגדלת ההכנסות שלנו ולהורדת העלויות שלנו. זה יחזק את מצב המזומנים שלנו וישפר את הניהול הפיננסי שלנו. זה יאפשר לנו לממש את ההשקעות המתוכננות של מיליארד דולר בחידוש צי ושיפור חווית הלקוח. בשנים הקרובות תחליף KLM מטוסים ישנים יותר בצי שקט, נקי וחסכוני יותר בדלק. בכך גם נעמוד בהסכמים עם הממשלה ונפחית את זיהום הרעש של תושבי סכיפהול".

KLM נוקטת באמצעים אלה ואחרים כדי לשמור על הרשת והשירותים שלה עבור הלקוחות וכדי להגן על משרות ברחבי החברה ככל האפשר. מועצת העובדים והאיגודים המקצועיים קיבלו מידע על ידי KLM על האמצעים והיעדים. הם ימשיכו להיות מעורבים בתהליך הייעוץ הסטנדרטי כדי להגיע להחלטות סופיות.

לפי תוכנית החברה, אמצעי ההתייעלות כוללים:

* הגדלת פריון העבודה ב-5% לפחות עד 2025, באמצעות אוטומציה, מיכון והפחתת היעדרות

* אמצעים לפתרון המחסור בטייסים ולהבטיח שנוכל להפעיל את כל הטיסות עם הטייסים שלנו

* בשל המחסור בטכנאים ובעיות אספקה ​​של חלפים, KLM יכולה להפעיל פחות טיסות. בהנדסה ותחזוקה ננקטים צעדים לצמצום מספר הביטולים. אם זה לא יניב תוצאות מספקות, ייבחנו אפשרויות למיקור חוץ חלקי של תחזוקה

* כל ההשקעות (למעט אלו בבטיחות ובתעסוקה) יישקלו מחדש ויידחו, כגון: המטה החדש ומבני הנדסה ותחזוקה

* הכנסת מוצרים חדשים למטוסים. היצע קייטרינג מורחב ואופטימיזציה של פריסת המטוסים, שמטרתם להגדיל את ההכנסות ב-100 מיליון אירו לפחות בשנה

* צעדים לפישוט הארגון, השגת יותר סינרגיה, ארגון מחדש של שירותי הטיסה וארגוני הדרכה

* לבסוף, KLM תבחן אפשרויות למיקור חוץ, ביטול או הפסקת פעילויות שאינן תורמות ישירות לפעילות הטיסה

מריאן רינטל, נשיאה ומנכ"לית החברה, סיכמה: "המטרה שלנו היא ונשארה להפעיל KLM בריאה. אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לשמור על הרשת והשירותים שלנו עבור לקוחותינו ולהגן על מקומות עבודה ברחבי החברה שלנו. עם החבילה הזו אנחנו מניחים את הבסיס ל-KLM חזקה שב-105 השנים הקרובות תמשיך לחבר את הולנד עם שאר העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: KLMסכיפהול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: