אא

סגורים לקהל: המסעדות והברים שסוגרים בשבעה באוקטובר

השביעה לאוקטובר הוא בעצם יום זיכרון נוסף. אלו המסעדות והברים שלא יפתחו

מסעדת יפו תל אביב. צילום: ירון ברנר מסעדת יפו תל אביב. צילום: ירון ברנר

לא מעט מסעדות יסגרו בערב יום שני את דלתותיהם ביום השנה לאירועי השבעה באוקטובר, בהם נרצחו מעל 3,000 איש ו-101 חטופים עדיין מוחזקים בשבי ובגיהינום.
עצוב וקשה לומר, אבל בעצם נוצר בליבנו ובהיסטוריה שלנו, יום זיכרון נוסף והמשק מגיב בהתאם.

בין המסעדות שסוגרות: מסעדת קלארו, המסעדה החדשה והמדוברת גייג׳ין, קבוצת הטריגר, סרפינה ויאוזה מלגו ומלבר, סלון יווני (בהרצליה ובראשון לציון), ג׳יה, דוט, האחים, דוק, משיה, מנרה ויוליה שבנמל, דה פקטו, אמש, פרונטו, לימאני קיסריה, מרקטינו ברמת ישי, הלנה, קפה 88 ורופטופ 98.

כמו גם המסעדות של חיים כהן, רותי ברודו ואיל שני שהיו מהראשונים להצהיר על סגירה ועל הצורך בסולידריות עם הכאב המשותף והרצון לתת לעובדים לצאת להלוויות.

לצד המסעדות, גם חיי הלילה ישבתו ברובם. אם דווקא בימים הקשים של המלחמה ברים נשארו פתוחים כדי לספק לאנשים לפרוק, להיות בחברה, לשתות איזה דרינק כדי להרגיע עצבים. ביום הזה אנשי האלכוהול מתייחדים עם הנופלים והחטופים וסוגרים גם הם את הדלתות.

יובל סופר, מבעלי הג'אנגל בירד, מועדון הוואן, בר גסטרום ובר היין פטיט: "היום הזה מציין שנה לשואה שעברנו בדורינו. נכון שההצגה חייבת להמשך אבל זה הכרחי גם לעצור שניה ולהתאבל. למחרת נמשיך לרקוד".

מקומות לילה נוספים שיסגרו:
כל קבוצת אימפריאל, כל הברים של קבוצת אבידן: קונסיירג', מלודי, מוניציפל, ריספשן, סימפוני ועוד, בר הכוסית, בר היין גפן, ומלצר בית הבירה בראשון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינריחרבות ברזל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: