אא

האיחוד האירופי מעודד תיירות: הנציבות תחלק 35,500 כרטיסי נסיעה בחינם לצעירים

באביב 2025 לאלפי בני 18 תהיה הזדמנות לטייל ברחבי אירופה ללא עלות. הנציבות האירופית השיקה לטובת המעוניינים חידון מיוחד וכרטיסי נסיעה יחולקו על סמך התשובות

בניין האיחוד האירופי בבריסל. צילום: shutterstock בניין האיחוד האירופי בבריסל. צילום: shutterstock

הנציבות של האיחוד האירופי מעודדת טיולי צעירים ברחבי אירופה ומציעה 35,500 כרטיסי נסיעה מקיפים בחינם. כדי לזכות בכרטיס DiscoverEU, צעירים שנולדו בין ה-1 בינואר ל-31 בדצמבר 2006 חייבים לענות תחילה על חידון המורכב מחמש שאלות על האיחוד האירופי, יחד עם שאלה נוספת בפורטל הנוער האירופי. המועמדים ידורגו על סמך תשובותיהם וכרטיסי נסיעה יחולקו על סמך דירוג זה. ההצעה פתוחה לצעירים מהאיחוד האירופי וממדינות הקשורות לתוכנית +Erasmus, תוכנית לקידום השכלה במדינות מחוץ לאיחוד, וביניהן: איסלנד, ליכטנשטיין, צפון מקדוניה, נורבגיה, סרביה וטורקיה. ההצעה פתוחה עד ה-16 באוקטובר בצהריים.

לזוכים תהיה הזדמנות לנסוע ברחבי אירופה למשך עד 30 יום בין ה-1 במרץ 2025 ל-31 במאי 2026. הם יכולים לתכנן מסלולים משלהם, או לקבל השראה מהמסלולים הקיימים, כגון "מסלול הרגשה טוב" המתמקד במסלול הפיזי, וגם ממסלול התרבות DiscoverEU, יוזמה המחברת בין יעדי תרבות שונים עם התמקדות בארכיטקטורה, מוזיקה, אמנות יפה, תיאטרון, אופנה ועיצוב. הם יכולים לבקר בבירות התרבות של אירופה, באתרים ברשימת המורשת העולמית של אונסק"ו, אתרי תווית המורשת האירופית או אתריי תווית Access City, ערים הנגישות יותר עבור אנשים עם מוגבלויות.

בנוסף לכרטיס הנסיעה החינמי, המשתתפים יקבלו גם כרטיס הנחה עם למעלה מ-40,000 מבצעים על תחבורה ציבורית, תרבות, לינה, אוכל, ספורט ושירותים נוספים. בנוסף, הסוכנויות הלאומיות של Erasmus+ מארגנות פגישות מידע לפני היציאה ומפגשי למידה, הנמשכים בין יום לשלושה ימים.

הנציבות השיקה את התוכנית כבר ביוני 2018 בעקבות פעולת הכנה של הפרלמנט האירופי. מאז 2018 יותר מ-1.3 מיליון מועמדים הגישו בקשה ל-319,000 כרטיסי נסיעה זמינים. חוויית DiscoverEU העניקה לצעירים הבנה טובה יותר של התרבויות וההיסטוריה האירופית, תוך שיפור כישורי השפה שלהם.

המשתתפים מוזמנים להיות שגרירי DiscoverEU כדי לקדם את היוזמה. קבוצת הפייסבוק הרשמית #DiscoverEU, שבה מטיילים צעירים יכולים להתחבר ולשתף חוויות וטיפים, מונה כיום יותר מ-102,000 חברים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: האיחוד האירופיהנציבות האירופית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: