אא

7 באוקטובר: מיזם קולינרי ברשת מלונות פתאל

רשת המלונות מציינת את יום השנה לטבח 7 באוקטובר עם מנות אהובות על הנופלים והחטופים: "גשר בין הכאב הלאומי והזיכרון האישי"

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

מיזם קולינרי לזכר הנופלים והנרצחים ב-7 באוקטובר. רשת מלונות פתאל מציינת את היום במסעדות בתי המלון של הרשת, עם עמדה שמוקדשת לחייל או אזרח אשר נהרג, נרצח או נחטף ב-7 באוקטובר, בה מוגשת המנה האהובה עליהם.

לצד תמונותיהם, הוצבו לוחות עם דברים שנכתבו עליהם, מתוך רצון להנגיש לאורחים ולצוות העובדים את הסיפורים שמאחורי האנשים עם מלוא הכבוד למשפחות השכולות שמתמודדות כבר שנה עם הקושי, העצב והצער, ומשפחות החטופים שמתמודדות עם כאב לצד התקווה שישובו במהרה.

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאלצילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

המנות והפרטים שנאספו ברגישות מהמשפחות השכולות ומשפחות החטופים, על ידי צוותי ההדרכה ביחד עם השף הרשתי, גיא רודובסקי, הועברו לשפים ולצוותי השירות במלונות, שלמדו והרכיבו את המנות בדיוק רב.

המשפחות אשר בחרו לקחת חלק בפרויקט, הוזמנו למלונות בהם מוצגת העמדה של יקיריהם, כאשר בתום היום תוענק להם התמונה שהוצגה בפני כל אורחי המלון ואנשי הצוות.

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל בישראל: "הרשת מרכינה ראש לזכר הנופלים והנרצחים, מחבקת את משפחות החטופים ובוחרת לציין את 7 באוקטובר, אחד הימים הנוראיים שידענו כעם, ביוזמה קולינרית אשר מבקשת ליצור גשר בין הכאב הלאומי והזיכרון האישי, ובכך להביע את השתתפותנו בצער המשפחות השכולות ולעטוף את משפחות החטופים בתפילה כנה שישובו לביתם במהרה".

צילום: באדיבות רשת מלונות פתאלצילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאל7 באוקטובר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: