אא

בריחה צוננת: מה מציע בית המלון הדרומי ביותר על פני כדור הארץ?

חברת השייט היוקרתית Silversea מקבוצת רויאל קריביאן הכריזה על הקמת בית מלון הדרומי ביותר על פני כדור הארץ לטובת אורחיה היוצאים לקרוז ביבשת הלבנה - אנטרקטיקה. מה צפוי במלון?

המלון החדש. צילום: Silversea המלון החדש. צילום: Silversea

מותג השייט היוקרתי Silversea מקבוצת רויאל קריביאן הכריז על הקמתו של בית המלון הדרומי ביותר על פני כדור הארץ, במטרה לשפר את חווית המשלחות שהוא מוציא ליבשת הלבנה - אנטרקטיקה.

המלון בן 150 חדרים, ייבנה בפוארטו וויליאמס (Puerto Williams), צ'ילה - שהיא העיר הדרומית ביותר בכדור הארץ. המלון ייבנה בשותפות עם קונסורציום של משקיעים צ'יליאניים ותאריך הסיום מתוכנן בסוף 2025. תחילת הבנייה נחגגה באחרונה בטקס בהשתתפותם של נציגי ממשלת צ'ילה ובעלי עניין מרכזיים.

עוד נמסר כי המלון יהיה מוקף ביער בתולי וישקיף על תעלת ביגל ועל ההרים הפטגוניים המושלגים. המלון יציע מסעדה רחבת ידיים אידיאלית למפגשים קבוצתיים, בר וטרקלין, חדר כושר וחנות מתנות עם עבודות יד ואומנות של אומנים מקומיים. העיצוב הארכיטקטוני של המלון ישתלב בסביבה, כך מבטיחים בחברה תוך השראה מאמנות, אדריכלות וחומרים מסורתיים מקומיים.

"המטרה ליצור חוויה ללא תחרות לאורחים כדי לחקור את הנוף המחוספס של אנטארקטיקה", נמסר מהחברה. עוד נמסר כי אורחים היוצאים לתכנית השייט של החברה: Antarctica Bridge - הנחשב למסלול המהיר והישיר ביותר לאנטארקטיקה - יטוסו ישירות לפוארטו וויליאמס מ-סנטיאגו, עיר הבירה של צ'ילה.

סילברסי היא חברת השייט היחידה שיוצאת מפורטו וויליאמס בעונת אנטארקטיקה. "פוארטו וויליאמס היא שער אידיאלי למטיילים המבקשים לחקור את היבשת הכי פחות מתויירת בעולם. משם, אורחי Silversea יכולים לטבול את עצמם בנפלאות הטבע של אנטארקטיקה, שם הם יכולים לגלות איים לא מיושבים, הרים מכוסי שלג, נופי קרח מרהיבים ומגוון עצום של חיות בר מגוונות", נמסר.

ג'ייסון ליברטי, נשיא מנכ"ל, קבוצת רויאל קריביאן: "כשאנחנו ממשיכים לדחוף את הגבולות של חווית החופשה האולטימטיבית עבור האורחים שלנו, המלון החדש הזה מאפשר לנו להציע משלחת אנטארקטיקה שאין כמותה שמשפרת עוד יותר את הפורטפוליו המגוון שלנו של חופשות ברמה עולמית על פני המותגים שלנו. בשיתוף עם הצוותים המנוסים שלנו בצ'ילה, אנו מספקים לאורחים הזדמנות ייחודית לחקור את אחד היעדים עוצרי הנשימה והמרוחקים ביותר בעולם, שמקדם את ההבטחה שלנו לספק חופשה לכל החיים".

ברט הרננדס, נשיא סילברסי: "אנו נרגשים לשפר את חווית הטיול באנטארקטיקה על ידי הצעת מסעות חלקים המסירים מחסומים מסורתיים עבור אורחים לאזור זה. הפיתוח הזה לא רק מבדיל אותנו ממסעות קוטב אחרים אלא גם מאשר מחדש את המחויבות שלנו לחדשנות ולמצוינות כאשר סילברסי ממשיכה להציב את הסטנדרט בנסיעות יוקרה חווייתיות".

לעוד כתבות ודיווחים על תעשיית השייט כנסו לאתר הקרוזים PassportCruise

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםSilverseaרויאל קריביאןאנטרקטיקה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: