אא

לא נאפולי ולא ניו יורק: באמצע רחוב בן יהודה נפתחה אחת הפיצריות הטובות בת״א והיא פשוט ואוו!!

חפירות הרכבת וחוסר בתיירים לא מנעו מהפיצריה של אמיר אפרתי - ״פיצה אליעזר״, להפוך לאחת המקומות היותר כיפיים לבלות בהם בבן יהודה. נכון שכביכול מדובר פה בפיצריה אבל הרקורד של השף גרם לו לייצר מקום שהוא גם של בילוי ולא רק אכילה והביתה ולכן יש פה ראשונות ודרינקים שווים שלא כדאי לפספס

פיצה אליעזר. באדיבות המקום פיצה אליעזר. באדיבות המקום

רחוב בן יהודה בתל אביב ידוע בשפע המסעדות והברים שלו, אבל מאז תחילת עבודות הרכבת הקלה ובריחת התיירים, ישנה תחושה שהרחוב מעט נטוש ונמצא בכאוס. דווקא מתוך הכאוס הזה קמה לה פיצריה חדשה וכשרה שמוכיחה שאפשר להצליח גם כשמסביב הכל נראה חצי כח.

לא נאפולי ולא ניו יורק - הכירו את הפיצה הכנענית

התפריט של פיצה אליעזר מציע מגוון רחב של פיצות, החל מהקלאסיקות האהובות ועד ליצירות מקוריות ונועזות. אבל הסיפור פה הוא הבצק.
לדברי הבעלים, אמיר אפרתי- אחד מאנשי הלילה הוותיקים של תל אביב, פיצה אליעזר היא פיצה כנענית, משום שהיא מחברת את סגנון הפיצה האיטלקי והאמריקאי לסטייל ולחך הישראלי עם חומרי גלם מקומיים.

אני לא יודעת אם המילה כנענית מתאימה פה אבל אני זורמת. מה שכן- הבצק שלה מושלם, לא דק מידי אבל כזה שיש לו בייט קריספי שגורם לך לחסל מגש בלי להניד עפעף. הבצק נוצר על ידי שניר צפניה, השף של המקום (לשעבר כתית, בנדיקט) והרוטב מגיע ממתכון איטלקי של חברת משפחה.

פיצה אליעזר. באדיבות המקוםפיצה אליעזר. באדיבות המקום

לצד המרגריטה הקלאסית והמעולה שלהם שאפשר לקנות גם חצי מגש, הלכו באליעזר על טופינג לא שגרתיים שנותנים פה קיק כיפי כגון: ברי ודבש (למביני עניין, פיצה נפלאה), אנשובי בצלים (שהיא הפייבוריטית שלי בזכות השילוב המופלא בין מתיקות של בצל למליחות אנשובי), שמנת תרד, פסטו ירוקה, פטריות ושמנת כמהין. כל הפיצות מוגשות מטבל ויניגרט שרי צהובות שרופות בטאבון ופסטו ירוקים.

לא רק פיצה

נכון שכביכול מדובר פה בפיצריה אבל הרקורד של אפרתי גרם לו לייצר מקום שהוא מקום של בילוי ולא רק אכילה והביתה ולכן יש פה תפריט ראשונות ודרינקים שווים שלא כדאי לפספס.

כמעט כל המנות הראשונות מקבלות לטיפה מהטאבון הענק שמוצב בכניסה וזה נותן את האפקט שלו, ארנצ'יני במילוי דוקסל פטריות, קרפצ'יו קולורבי וגבינה, סלט קיסר וקפרזה, פלטת גבינות, ירקות צלויים בטאבון ועוד ספיישלים משתנים.

פיצה אליעזר. שי משהפיצה אליעזר. שי משה

כמו שציינתי, הפיצריה הזו היא מעבר לעוד סלייס וללכת הבייתה, יש פה מלא אלכוהול מעולה, אפרול שפריץ ונגרוני נהדרים ובקרוב הם יפתחו בר יין ליד אז בכלל שווה לשתות פה משהו.
כל הרעיון הוא לייצר חווית בילוי של שעתיים שלוש ולא לבוא לזלול מגש וללכת.
אני יכולה לספר לכם שבזמן שאני ישבתי עם חבר היו לידי לפחות שני שולחנות בדייט , משפחה אחת ובחור שבא לבד בסבבה שלו על פיצה שלמה.

ונסיים במתוק- כמובן פחמימה, הרוזליניו של אליעזר , בצק של פיצה עם תועפות של נוטלה. מה כבר יש לומר על זה חוץ מזה - גאד דאםםםםם

פיצה אליעזר. באדיבות המקוםפיצה אליעזר. באדיבות המקום

בן יהודה 126, תל אביב, 053-324-3919. כשר
שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי: 17:00-0:00, שבת: 20:00-23:30

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: