תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

תעשו כבוד: הישג לחברת התיירות הישראלית באחד מכנסי התיירות החשובים באירופה

חברת התיירות זכתה בפרס יוקרתי על חדשנות ויצירתיות בטקס הגאלה השנתי של ארגון הספא והתיירות מרפא האירופאי ESPA. באירוע נטלו מאות בכירים מתעשיית התיירות באירופה. מנכ״ל החברה הישראלית הכריז בערב על השקת טיסות ישירות מישראל לאחת הערים התיירותיות בהונגריה

צילום: ESPA צילום: ESPA

הישג לחברת התיירות הישראלית OverSeas מקבוצת ג׳נסיס.

חברת התיירות Overseas מקבוצת ג׳נסיס, שקיבלה את פרס החדשנות ויצרתיות בטקס הגאלה שהתקיים במסגרת כנס הספא האירופי השנתי של Euopean Spa Association - ארגון התיירות מרפא והספא של אירופה.

הפרס על חידוש ובניית יעדי ספא לקהל הישראלי עם טיסות ישירות ליעדי הספא.

הכנס האירופאי מתקיים אחת לשנה ומתכנסים בו כל הפרטנרים בתיירות הספא באירופה. השנה, הכנס התארח בעיירת הספא דרוסקנקאי בליטא.

מנכ״ל החברה, פיני קריינר, אשר השתתף בכנס הודה על קבלת הפרס בפני מאות בכירים מתעשיית התיירות האירופית והכריז על יעד חדש לשנת 2025 אליו תפעיל חברת OverSeas טיסות ישירות מישראל: הוויץ Heviz (הסמוכה לאגם בלטון) הונגריה.

הוויז, השוכנת בדרום מערב הונגריה, נמצאת סמוך גם לאגם הוויז מרחק כ-3 שעות נסיעה מבודפשט הבירה ונחשבת לאחת הערים התיירותיות ביותר בהונגריה בזכות מעייני המרפא, טיולי אופניים, מסעדות, מרחבים ירוקים עצומים, כרמים בוהקים ושלל אטרקציות לכל המשפחה.

קריינר הודה בערב הגאלה לחברת השופטים על הבחירה והפרס: "אני מודה לכל חברי הנהלה ולשופטים של ESPA על הבחירה ב OverSeas. כחברה המתחדשת כל שנה ביעדים חדשים בספא לקהל הישראלי, אנו מאוד מאמינים במוצר הזה ובתחום התיירות מרפא שבו התמקדנו בשנים האחרונות ביתר שאת, בעיקר במזרח אירופה במדינות כמו, סלובקיה, צ׳כיה, ליטא והונגריה. כעת בכוונתנו להגיע גם לקהלים נוספים והביקושים הרבים והבעת האמון להם זכינו בקרב הציבור הישראלי מאפשרים לנו להרחיב את פעילות OverSeas לשורת יעדים חדשים.״

משמאל: קריינר מקבל את הפרס. צילום: Espaמשמאל: קריינר מקבל את הפרס. צילום: Espa

רוצים עוד על Heviz?

כנסו לכתבה הזו: "הים של הונגריה": אתם חייבים לעצמכם חופשה באגמי בלטון והוויז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: overseas

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: