אא

אייר סרביה תטוס ישירות מבלגרד לשנגחאי

חברת התעופה הלאומית של סרביה תשיק טיסה סדירה ישירה שלישית לסין החל מ-11.2.25

שנגחאי (צילום: אייר סרביה) שנגחאי (צילום: אייר סרביה)

אייר סרביה תפעיל טיסות ישירות מבלגרד לשנגחאי (PVG) בסין. הקו יפעל פעמיים בשבוע בעונת החורף הקרובה, בימי שלישי ושבת. הטיסות בחזרה משנחאי לבלגרד ייצאו בימי רביעי וראשון. הטיסות יפעלו גם בעונת הקיץ, החל מ-30 במרץ 2025 והכרטיסים כבר מוצעים למכירה.

יצוין כי לפני פחות משבועיים השיקה החברה טיסות סדירות בין בלגרד לגואנגז'ו, יעד נוסף בסין והשני של החברה אחרי טיאנג'ין. שנגחאי כאמור יהיה היעד השלישי של החברה.

אייר סרביה (צילום: SHUTTERSTOCK)אייר סרביה (צילום: SHUTTERSTOCK)

ג'ירי מרק, מנכ"ל אייר סרביה, אמר כי "טיסות סדירות בין בירת סרביה לשנגחאי יאפשרו נסיעות עסקים ותיירות מהירות יותר, כמו גם ביצוע עסקאות באופן נוח יותר בין שתי המדינות המיודדות".

נמל התעופה הבינלאומי שנגחאי פודונג ממוקם כ-30 קילומטרים מזרחית למרכז העיר שנגחאי. הוא משתרע על פני 40 קמ"ר לאורך החוף במזרח פודונג ומהווה את אחד ממרכזי הסחר הגדולים במזרח אסיה. בשנת 2023 לבדה, שדה התעופה שירת למעלה מ-54 מיליון נוסעים.

הקישור מסין דרך בלגרד מאפשר טיסות המשך לבודפשט, וינה, פראג, לובליאנה, מילאנו, רומא, פרנקפורט, פריז, ברלין, ברצלונה, אמסטרדם, פודגוריצה, קופנהגן, שטוקהולם, קרקוב, אוסלו, בולוניה, ונציה, ציריך וערים נוספות ברשת הקווים של אייר סרביה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר סרביהשנגחאיסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: