אא

היעד החדש של רויאל קריביאן במקסיקו

ענקית השייט מרחיבה את מפת היעדים שלה במקסיקו. הפלגת הבכורה ליעד החדש במדינה תצא ב-2027. נשיא ומנכ"ל החברה: "נרגשים להרחיב את קולקציית Perfect Day שלנו עם Perfect Day Mexico למעוניינים לחקור את מערב הקריביים"

רויאל קריביאן. צילום: shutterstock רויאל קריביאן. צילום: shutterstock

ענקית השייט רויאל קריביאן חשפה את היעד הבא שלה במקסיקו: Mahahual.

הפלגת הבכורה ליעד זה תצא ב-2027 במסגרת תכנית קרוזים של רויאל קריביאן שנקראת Perfect Day Mexico.

"אנו נרגשים להרחיב את קולקציית Perfect Day שלנו עם Perfect Day Mexico כדי לשרת בצורה יוצאת דופן את אלה המעוניינים לחקור את מערב הקריביים", אמר ג'ייסון ליברטי, נשיא ומנכ"ל קבוצת רויאל קריביאן. "אנחנו ממשיכים במסע שלנו לדמיין מחדש את החופשה האולטימטיבית לאורחים בכל הגילאים, ולעזור להם להפוך את חופשת החיים לחופשה של פעם בחיים באמצעות המותגים שלנו".

מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל רויאל הבינלאומי הוסיף כי "יעדים הם חלק גדול מהסיבה שמשפחות והרפתקנים בוחרים לנפוש עם רויאל קריביאן, ובשיתוף פעולה עם מדינת קווינטנה רו במקסיקו, אנו פותחים דרכים חדשות שאין שני להן ליצור זיכרונות ביעד הידוע והאהוב על יופיו הטבעי, תרבות מסבירת פנים ומיקום אידיאלי. אנו מצפים לחשוף פרטים נוספים בקרוב".

מארה לזמה, מושל מדינת קווינטנה רו, מקסיקו: "אנחנו מאוד נרגשים מכך שרויאל קריביאן החליטה להשקיע במאההואל, ארץ של הזדמנויות ואנשים חרוצים. במסגרת הסכם הרווחה והפיתוח והעידן החדש של התיירות, הממשל שלי מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם החברה כדי להבטיח יעד בר קיימא שמביא שגשוג משותף לאזור ושהקהילות המקומיות שלנו הן חלק מההשקעה ההיסטורית הזו".

לעוד כתבות ודיווחים על תעשיית השייט כנסו לאתר הקרוזים PassportCruise

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםרויאל קריביאןמקסיקו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: