אא

דלתא פותחת טרקלין יוקרתי Delta One בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס

מחר, 11 באוקטובר, חברת התעופה תפתח את טרקלין הפרמיום Delta One השני, לאחר הטרקלין הראשון, שנפתח בניו יורק JFK בחודש יוני

הטרקלין החדש. צילום: דלתא הטרקלין החדש. צילום: דלתא

ב-11 באוקטובר חברת התעופה האמריקנית דלתא אייר ליינס, שביטלה את פעילותה בישראל עד סוף 2024, תפתח טרקלין פרמיום Delta One בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס. זה יהיה טרקלין Delta One השני של חברת התעופה, לאחר הטרקלין הראשון, שנפתח בנמל JFK ניו יורק בחודש יוני.

הטרקלין החדש מכיל כ-200 מושבים בטרמינל 3 בנמל התעופה של לוס אנג'לס ויהיה נגיש לנוסעי מחלקת היוקרה של החברה דרך אזור הצ'ק-אין והבידוק הביטחוני הפרטי הצמוד של Delta One.

הטרקלין היוקרתי מיועד לשרת את הנוסעים במחלקת העסקים של Delta One היוצאים או מגיעים באותו היום ולחברי מועדון Delta 360° היוצאים או מגיעים בכרטיס במחלקה הראשונה של Delta.

טרקלין Delta One החדש בנמל לוס אנג'לס יציע שירות הגשה לשולחן ובכל מושב יוצג תפריט מגוון באופן קבוע. בטרקלין יוגש מזון ברמה גבוהה ולאורחים יוצעו קוקטיילים ייחודיים.

הטרקלין כולל גם מרפסת בת 26 מושבים וחדר בריאות המציע טיפולים שונים, וכן ניתן לגשת לסוויטות המקלחת במועדון ה-Sky Club הסמוך.

חברת דלתא מציינת כי נמל התעופה הבינלאומי של בוסטון יהיה הנמל הבא, בו יוקם טרקלין Delta One.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינסלוס אנג'לס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: