אא

המסעדות והבארים לשבור איתם את הצום

סיימתם בכבוד את צום יום כיפור? מגיע לכם איזה ביס טוב ודרינק ליד. הנה כמה מקומות טעימים וכיפיים לצאת אליהם

פסטה לנשמה דמיטרי פומזן פסטה לנשמה דמיטרי פומזן

לא מעט אנשים מחפשים לצאת לאכול ולשתות אחרי צום יום כיפור, לשבת קצת עם חברים באיזה בר ולהנות מכמה ביסים טובים. תוסיפו לזה שצאת כיפור יצא על שבת ערב ובכלל יש לכם שילוב מושלם לבילוי .

הנה כמה מקומות נהדרים ואני מקווה שהיה לכם צום קל.

המנזר

אחד המוסדות של תל אביב, בר שבעברו היה פתוח ביום כיפור עצמו כמחתרת לאלו שלא יכולים בלי איזו בירה. כיום המנזר לא פתוח ביום כיפור אבל יהיה מהראשונים לפתוח בצאת הכיפור עם אוכל טעים ושפע של בירות במחירים שפויים.
לא לוותר על הכבד הקצוץ והגינס מחבית
אלנבי 60, תל אביב

מלגו ומלבר

מסעדת הדגים של השף יוסי טיטמן היא אחת המקומות הטעימים ביותר בתל אביב ולא לחינם היא תמיד ברשימת המסעדות הטובות ביותר בתל אביב. אמנם היא ממוקדת דגים ופירות ים אבל ניתן תמיד למצוא בה כמה מנות בשר מופלאות כגון בטן חזיר בקרמל סויה לצד זרוע תמנון צלויה וכמובן תפריט יין מדהים.
רוטשילד 142 תל אביב

יוליה בנמל תל אביב

יוליה בנמל תל אביב היא אחד ממסעדות בדגים ופירות היפ היותר כיפים וטעימים שיש בתל אביב. בצאת יום כיפור המסעדה תיפתח בשבע בערב, ולמרות שיוליה חוגגת יום הולדת 18 מכובד במיוחד, בעקבות המצב הם לא יחגגו בהופעות כמו תמיד אלא בהרמת כוסית ואת הרווחים מהערב יעבירו לעמותת הנח״ל שתומכת במשפחות השכולות ובשיקום הפצועים מקרב חיילי הנח״ל. שאפו ומזל טוב.

יוליה בנמל יחציוליה בנמל יחצ

וילה מארה

מטבח ים תיכוני, עם מנות של פירות ים, ריזוטו, פסטות, דגים חמד מספר מצומצם של מנות ממטבחי אוקראינה והים השחור והכל אל מול הנוף הנהדר של הים. במקום יש גם בראנץ נהדר וכמובן תפריט קוקטיילים.
הרברט סמואל 88 תל אביב

וילה מארה- בראנץ' - צילום דוד מויאלוילה מארה- בראנץ' - צילום דוד מויאל

קיוסק דל פסטה

אחד המקומות החדשים שנפתחו לאחרונה בתל אביב שמביא הצורה נפלאה מטבח איטלקי המבוסס על פסטות טריות שנעשות במקום בשלל של רטבים ושפע של מנות ראשונות מצויינות. מקום נהדר לחשבור איתו את הצום, ההמלצה שלי- פסטה דג ולימון.
אבן גבירול 20, תל אביב

קפה טאיזו

קפה טאיזו של השף יובל בן נריה הוא מסעדה קלילה המציעה פיוז'ן של חמישה מטבחים דרום מזרח אסייתים במחירים הרבה יותר שפויים מטאיזו עצמה. המנות שם הן פתרון נהדר ליד הבירה של השניט בסמוך.
כיכר גבעון 12, תל אביב

קיוסק דל פסטה דמיטרי פומוזן קיוסק דל פסטה דמיטרי פומוזן

קפה AT8

קפה ביסטרו חדש בדיזינגוף המספק בילוי מהבוקר עם הקרואסון והקפה ועד הערב עם קוקטייל ומנת דג נא ובעיקר מלא אווירה תל אביבית צעירה.
דיזינגוף 88 תל אביב

רוטצ'

ביסטרו-בר המשלב אוכל מוקפד, אווירת בילוי אלגנטית עם תפריט קוקטיילים יצירתי, עיצוב אירופאי ותפריט בראנץ מושקע.
רוטשילד 64 ראשל"צ

AT8 קפה. צילום גיל אבירםAT8 קפה. צילום גיל אבירם

מה עם איזה דרינק?

ג'אנגל בירד // בר קוקטיילים בנחלת בנימים שמציע מגוון של קוקטיילים מודרניים וקלאסיים ותפריט אוכל שווה ממש של השף איתי קושמרו במסעדה הצמודה.
נחלת בנימין 44, תל אביב

גסט רום // אחד מברי הקוקטיילים הקטנים והמיוחדים. מקום נהדר לשתות בו נגרוני ולנשנש פיצה.
מקווה ישראל 26 תל אביב

קבוצת אימפריאל // כל הבארים של הקבוצה, הבשוויק, אימפריאל, לה אוטרה ובהר האוכל LP פתוחים בצאת יום כיפור ויספקו שפע של קוקטיילים מעולים לצד אוכל טוב, אל תפספסו את השיפודים של LP.

קבוצת אבידן // כל הברים יהיו פתוחים : הקונסיירג' בתל אביב, מלודי בפתח תקווה, סימפוני" בקריית אונו, "ריספשן" ו"סיגניצ'ר" בגבעתיים, "סאפרי סאן" בכפר סבא ו"קולקטיב" בהוד השרון.

מלודי. גיל אבירםמלודי. גיל אבירם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרייום כיפור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: