תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

״מצב העסק שלנו וההחלמה העתידית שלנו דורשים פעולות קשות״: בואינג תצמצם 10% מעובדיה

כך הודיע מנכ״ל בואינג קלי אורטברג, בפנייה דרמטית לעובדים על שורת שינויים ארגוניים לאור המצב המאתגר בו נמצאת החברה. השינויים צפויים לכלול גם בכירים ומנהלים. אורטברג: ״שחזור החברה שלנו דורש החלטות קשות ונצטרך לבצע שינויים מבניים כדי להבטיח שנוכל להישאר תחרותיים״

בואינת. צילום: Shutterstock בואינת. צילום: Shutterstock

הנשיא ומנכ"ל בואינג, קלי אורטברג, פנה אמש (ו') לעובדים בהודעה דרמטית על שינויים ארגוניים משמעותיים, ביניהם צמצום כ-10% מעובדי החברה.

וכך כתב מנכ"ל בואינג: "העסק שלנו נמצא במצב קשה ומעבר לניווט בסביבה הנוכחית שלנו, שחזור החברה שלנו דורש החלטות קשות ונצטרך לבצע שינויים מבניים כדי להבטיח שנוכל להישאר תחרותיים ולספק ללקוחותינו בטווח הארוך.

עלינו להיות ברורים לגבי העבודה העומדת בפנינו ומציאותיים לגבי הזמן שייקח להשגת אבני דרך מרכזיות בדרך להחלמה. אנחנו גם צריכים למקד את המשאבים שלנו בביצועים ובחידושים בתחומים שהם הליבה של מי שאנחנו, במקום לפזר את עצמנו על יותר מדי מאמצים שעלולים לגרום לעתים קרובות לתת-ביצועים ולתת השקעה.

היום אני משתף כמה החלטות קשות וכמה עדכוני תוכנית:

-בתוכנית 777X, האתגרים שעמדנו בפנינו בפיתוח, כמו גם השהיית מבחן הטיסה והפסקת עבודה מתמשכת, יעכבו את ציר הזמן של התוכנית שלנו. הודענו ללקוחות שאנו מצפים כעת למשלוח ראשון ב-2026.

-אנו מתכננים לבנות ולספק את שאר מטוסי ההובלה 767 שהוזמנו על ידי לקוחותינו ולאחר מכן לסיים את ייצור התוכנית המסחרית בשנת 2027. הייצור של מכלית KC-46A תימשך.

-ב-BDS, הביצועים שלנו בתוכניות פיתוח במחיר קבוע פשוט לא היכן שהם צריכים להיות. אנו צופים הפסדים חדשים משמעותיים ב-BDS ברבעון זה, מונעים מהפסקת העבודה על נגזרים מסחריים, המשך אתגרי התוכנית וההחלטה שלנו להשלים את הייצור במטוס המשא 767.

יחד עם הפעולות הנ"ל, עלינו גם לאפס את רמות כוח העבודה שלנו כדי להתיישר עם המציאות הפיננסית שלנו ולעמוד בסדרי עדיפויות ממוקדים יותר.

במהלך החודשים הקרובים, אנו מתכננים לצמצם את היקף כוח האדם הכולל שלנו בכ-10 אחוזים. הפחתות אלו יכללו בכירים, מנהלים ועובדים. בשבוע הבא, כל צוות יקבל עדכון, בהתבסס על החלטה זו, לא נמשיך במחזור החופשות הבא.

ככל שאנו עוברים בתהליך זה, נשמור על ההתמקדות האיתנה שלנו בבטיחות, איכות ואספקה ​​עבור הלקוחות שלנו. אנו יודעים שההחלטות הללו יגרמו לקשיים עבורכם, עבור משפחותיכם והצוות שלנו, והלוואי שנוכל להימנע מלקיחתן. עם זאת, מצב העסק שלנו וההחלמה העתידית שלנו דורשים פעולות קשות.

נהיה שקופים עמכם לגבי העיתוי וההשפעה של צעדים אלו, ונהיה מקצועיים ותומכים לכולם לאורך כל הדרך.

תודה על כל מה שאתם עושים בתקופה מאוד מאתגרת זו בבואינג. נעבור את הרגע הזה. אנו נמקד מחדש את החברה שלנו, ונחזיר את האמון עם כל אלו התלויים בנו." מסיים המנכ"ל את הודעתו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: