תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

משנות צבע בהתאם לאור: Ray-Ban משיקה את קולקציית CHANGE

מותג המשקפיים המוביל מציגה חידוש פורץ דרך, עם טכנולוגיה מתקדמת וייחודית, המאפשרת שינוי צבע המסגרת בהתאם לחשיפה לאור UV. כל הפרטים והמחירים

צילום: יח״צ רייבאן חו״ל צילום: יח״צ רייבאן חו״ל

מותג המשקפיים המוביל בעולם, Ray-Ban משיק לראשונה את קולקציית CHANGE – קולקציה מתקדמת שמביאה חידוש פורץ דרך: שינוי צבע המסגרת בהתאם לתנאי הסביבה.

קולקציית Ray-Ban Change מציגה טכנולוגיה מוגנת בפטנט עולמי, המאפשרת למסגרות המשקפיים להגיב לאור UV ולשנות את צבען תוך שניות. הטכנולוגיה החדשנית, המוגנת בפטנט, מבוססת על תגובת פיגמנטים באצטט לאור, כאשר ככל שהאור חזק יותר – כך גם הצבע הופך לעמוק ובולט יותר.

בקולקציה ניתן למצוא שני דגמים אייקוניים של המותג שממציאים את עצמם מחדש: Wayfarer הקלאסי והאובלי, בשני עיצובים – פסים וגלים.

צילום: יח״צ רייבאן חו״ל צילום: יח״צ רייבאן חו״ל

הדגמים מציעים שילוב של סגנון וטכנולוגיה מתקדמת, ומתאימים לשימוש יומיומי עם חוויית סטייל ייחודית. קולקציית Ray-Ban Change מספקת פתרון אופטימלי – זוג משקפיים אחד שמתאים לכל מצב, עם אפשרות למשקפי מרשם או שמש. היא מגיעה במגוון צבעים: חום, אפור, כחול, תכלת וורוד.

אלינור בור בן צבי, סמנכ”לית השיווק של לוקסאוטיקה ישראל, מציינת: “ריי - באן, מותג המשקפיים המוביל והגדול בעולם, ממשיך להמציא את עצמו מחדש, עם שילוב בין טכנולוגיות פורצות דרך, אופנה, ונוחות בלתי מתפשרת. הקולקציה הנוכחית זוכה להצלחה רבה ברחבי העולם ומעוררת עניין רב גם בשוק המקומי”.

מחיר מומלץ לצרכן: 659 ש"ח.
זמין בחנויות משווק מורשה

צילום: יח״צ רייבאן חו״ל צילום: יח״צ רייבאן חו״ל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ray Ban

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: