אא

תקרית אלימה בקניון עזריאלי: חשוד במעשים מגונים תקף מאבטחים ונורה

שוטרי תחנת לב ת"א עצרו תושב ראשון לציון בחשד לפגיעה בפרטיות ומעשים מגונים בתאי מדידה בחנות בקניון עזריאלי. כשעוכב, תקף את המאבטחים שירו בו כדי לעצור את התקיפה. בתום חקירה הוגשה הצהרת תובע בכוונה להגיש כתב אישום. צפו בתיעוד

קניון עזריאלי. צילום: SHUTTERSTOCK קניון עזריאלי. צילום: SHUTTERSTOCK

במשטרת לב ת"א במרחב ירקון התקבל לפני כשבועיים (30.9.24) דיווח על ירי בקניון עזריאלי. שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו במהירות למקום וגילו כי הירי בוצע כדי למנוע תקיפה של המאבטחים בקניון אשר עיכבו חשוד במעשים מגונים.

עפ"י החשד, נכנס החשוד, לתאי מדידה של חנות בגדים כדי להציץ לנשים. הסיט את הוילון בתא המדידה והציץ לאישה אשר מדדה בגדים תוך שהוא נוגע באיבר מינו, כדי להגיע לסיפוק מיני.

משביקשו המאבטחים של הקניון לעכב את החשוד לאחר שדווח להם על המעשים עד להגעת המשטרה, תקף אותם החשוד וניסה להימלט. בעקבות התקיפה גרם לאחד המאבטחים שברים בפנים וארובת העין, אשר הצריכו טיפול רפואי ואשפוז בבי"ח.

כדי לעצור את התקיפה, ירה המאבטח לכיוון פלג גופו התחתון של החשוד, וכשהגיעו השוטרים עצרו את החשוד לחקירה בתחנת לב ת"א, לאחר שפינו אותו לקבלת טיפול.
מעצרו של החשוד, תושב ראשון לציון, בן 33 הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב לצורכי החקירה, במסגרתה אספו ראיות לבסס את החשדות, לרבות גביית עדויות ואמצעים דיגיטליים.

משהבשילה החקירה הוגשה בסוף השבוע (10.10.24) הצהרת תובע נגד החשודים ומחר צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדו כתב אישום חמור בגין עבירות חמורות לרבות מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, וחבלה חמורה.

צפו בתיעוד תקיפת המאבטחים (צילום: דוברות המשטרה)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משטרת ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: