תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

מלון Al Habtoor Palace בדובאי מצטרף ל-Preferred Hotels & Resorts

המלון היוקרתי הכריז על השותפות האסטרטגית החדשה שלו עם Preferred Hotels & Resorts, Legend Collection - מותג המלונות העצמאי הגדול בעולם

צילום: : מלון Al Habtoor Palace צילום: : מלון Al Habtoor Palace

המלון המפואר בדרגת חמישה כוכבים בעיר אל האבטור יהפוך לחלק מאוסף המלונות היוקרתיים של Preferred Hotels & Resorts.

"אנחנו נרגשים להיות חברים ב-Preferred Hotels & Resorts, Legend Collection", אמר המנהל הכללי של ארמון אל האבטור, סטפן רדסטרום. "יחד, אנו מוכנים ליצור ללא הרף רגעים בלתי נשכחים ולהגדיר מחדש את הסטנדרטים של אירוח יוקרתי".

"שותפות משמעותית זו היא עדות למחויבות הבלתי מעורערת שלנו למצוינות ולמסירות שלנו לספק מותרות שאין שני לה וחוויות מותאמות אישית. להיות חלק מאוסף האגדה לא רק מתיישב עם החזון שלנו להציב את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום האירוח אלא גם מאפשר לנו להציע לאורחים שלנו חוויה יוצאת דופן וייחודית עוד יותר. אנו מצפים לקבל את פני הנוסעים מרחבי העולם כדי לגלות את ההיצע יוצא הדופן והשירות שאין שני לו, שמגדירים את ארמון אל האבטור." אמר מוחמד אל-האבטור, סגן יו"ר ומנכ"ל קבוצת אל-האבטור.

"אנו שמחים לקבל את פני המלון לאוסף האגדות של Preferred Hotels & Resorts", אמרה לינדזי אוברות', מנכ"לית Preferred Hotels & Resorts. "להיות חלק מקבוצה אקסקלוסיבית זו מיועדת רק לנכסים מכובדים המייצגים את היוקרה הגבוהה ביותר. כאחד המלונות המוערכים ביותר בדובאי, Al Habtoor Palace הוא תוספת יוצאת דופן לפורטפוליו הגלובלי שלנו, ומציע לאורחים חוויה יוצאת דופן שמתיישרת עם המחויבות שלנו לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של אירוח".

ממוקם על גדות תעלת המים של דובאי, ארמון אל האבטור הוא ביתם של כמה מהחוויות האקסקלוסיביות ביותר באיחוד האמירויות, לרבות מסעדת World Cut עטורת הפרסים, ספא ואחת הסוויטות הגדולות בדובאי, 913 מ"ר. סוויטת וינסטון צ'רצ'יל.

כל האורחים של Al Habtoor Palace זכאים כעת להירשם ל-Prefer Hotel Rewards, תוכנית הנאמנות מבוססת הנקודות של המותג עם יותר מ-4.5 מיליון חברים ברחבי העולם. חברי I Prefer צוברים נקודות הניתנות למימוש בכמעט 600 מלונות ואתרי נופש משתתפים ברחבי העולם.

Preferred Hotels & Resorts כ-600 מלונות ייחודיים, אתרי נופש, בתי מגורים וקבוצות מלונות ייחודיות ב-80 מדינות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: