אא

אוהבים וויסקי? הסכום שתשלמו על בקבוק וויסקי בן עשור שסיים תהליך יישון בקרוז של 103 ימים

חברת השייט ומזקקת הוויסקי חברו יחד והתוצאה: חבית וויסקי בת עשר סיימה את תהליך היישון שלה בקרוז של 103 לילות על סיפונה של אנייה בסיומו בוקבקו 250 בקבוקים: "זמן השהות בים העניק לוויסקי שכבות ייחודיות של טעם"

צילום: Olsen Cruise Lines צילום: Olsen Cruise Lines

חבית סינגל מאלט של וויסקי בת 10 שנים סיימה את תהליך היישון שלה בקרוז של 103 לילות על סיפונה של האנייה Borealis של חברת הקרוזים Olsen Cruise Lines. הוויסקי בוקבוק ומוצע למכירה בצי האניות של חברת השייט.

מוקדם יותר השנה, חברת השייט חברה למבשלת הבירה ומזקקת Copper House של Adnams בסאות'וולד, סאפוק, אנגליה. במסגרת השת"פ הוחלט "לארח" את חבית הוויסקי על סיפונה של האנייה בשנה האחרונה להתבגרות שלה.

"החבית יצאה לשייט מסביב לעולם שבו תנועת האוקיינוס ​​סייעה להגיע לטעם אופטימלי ולהגברת האינטראקציה שלו עם עץ החבית. האוויר המלוח של הים חדר לחבית והוסיף תווי מלח לוויסקי עם התאדות הנוזלים", אומרים בחברה.

עוד נמסר מהחברה כי הוויסקי שנקראAmplitude - שבילה כאמור 10 שנים בהתבגרות בחבית עץ אלון צרפתי ליד הים במזקקה ליד הים ו-103 לילות בים - מוצע כעת למכירה במהדורה מוגבלת של 250 בקבוקים בלבד.

צילום: Olsen Cruise Linesצילום: Olsen Cruise Lines

סוזנה אנטרנה Susana Entrena)), מנהלת תפעול מלונות ב-Olsen Cruise Lines: "אנחנו כל כך גאים על שיתוף הפעולה עם Adnams במסורת ימית בת מאות שנים זו. Amplitude היא מנה בלעדית של ויסקי, בהשראת האוקיינוס ​​והנסיעות שלנו ברחבי העולם. החבית המיוחדת הזו הצטרפה אלינו על סיפון בוריאליס לשייט עולמי, וסימנה את השלב האחרון בתהליך היישון בן 10 השנים שלה. מסורות ימיות חשובות מאוד למותג שלנו וקשורות לעובדה שאנו משקיעים 175 שנות ניסיון בכל יום עבור האורחים שלנו. אנחנו יודעים שהאורחים שלנו יאהבו את הסיפור מאחורי Amplitude ואת ההזדמנות לטעום מהתוצאות על סיפון אניות הצי שלנו".

בראדלי אדנאמס Bradley Adnams)), ראש תחום הייצוא בחברת Adnams: "עכשיו, כשהוויסקי שלנו חזר מהמסע שלו, שמחנו על הטעם שלו. זמן השהות בים העניק לו שכבות ייחודיות של טעם. תוכלו להבחין בניחוחות של פירות אפויים, רמזים של מנגו טרופיים ופפאיה, וסיומת חמימה ומתמשכת של שוקולד ותבלינים עדינים. זה שילוב מרתק של השפעות ימיות והשורשים המזרח-אנגליים שלנו. כל בקבוק בוקבק ביד ותויג, מה שהופך את הוויסקי הזה לשיקוף אמיתי של המסע והאומנות המוקפדת שלו. אנחנו מצפים לחלוק את זה עם אלה ברי המזל להיות על האניות של Olsen Cruise Lines".

כמה עולה בקבוק?

בקבוק Amplitude זמין כעת לרכישה בחנות Sea Cove על סיפונה של האנייה Borealis תמורת 65 פאונד לבקבוק. הוויסקי יהיה זמין בשאר אניות הצי עד סוף חודש אוקטובר 2024. לחיים!

לעוד כתבות ודיווחים שוטפים על עולם השייט בקרו באתר הקרוזים PassportCruise

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםOlsen Cruise Lines

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: