אא

13 קווים חדשים, ביניהם אחד מסקרן במיוחד: ריינאייר חושפת את לוח טיסות החורף מבסיסה בבלפסט

חברת הלואו קוסט האירית תחל לטוס מבלפסט לקובנה וגם, הוסיפה טיסות חורף נוספות בשלושה מוקדים פופולריים לחופשה עירונית - אליקנטה, קרקוב ולונדון

ריינאייר. צילום: SHUTTERSTOCK ריינאייר. צילום: SHUTTERSTOCK

ענקית הלואו קוסט, שעצרה טיסותיה לישראל, השיקה אמש (ד') את לוח טיסות חורף 2024 מבלפסט, עם 13 קווים כולל קו חדש ומלהיב לקובנה.

ריינאייר הוסיפה גם טיסות חורף נוספות בשלושה מוקדים פופולריים לחופשה עירונית - אליקנטה, קרקוב ולונדון - מה שמעניק ללקוחות בלפסט מבחר יעדים במחירים נמוכים.

ריינאייר תפעיל ארבע טיסות שבועיות בקו החדש שלה לקובנה בחורף 2024 החל מה-27 באוקטובר, ותציע ללקוחות בלפסט את ההזדמנות לבקר בעיר הדרום-מרכזית של ליטא ולחקור את הרחובות המקסימים של העיר העתיקה ולהתרשם מהיופי של קובנה. העיר הליטאית היא גם ביתו של אחד משוקי חג המולד הטובים באירופה, שפועל מסוף נובמבר ועד ערב חג המולד - סיבה נוספת לבקר בעיר.

מאז הפתיחה מחדש של בסיס התפעול שלה בבלפסט בשנת 2023, ריינאייר צמחה והשקיעה רבות בבלפסט (+64% לעומת טרום הקורונה). כעת כששדה התעופה של דבלין סגור לעסקים, החברה החליפה יותר מ-50,000 מושבי חורף לבלפסט, כולל טיסות למתקני ספורט מרכזיים, חופשות בית ספר וחג המולד, העברת תנועה נוספת מ/אל בלפסט בעונת החורף.

סמנכ"לית השיווק של ריינאייר, דארה בריידי, אמרה: "עם 13 קווים כולל קו חדש ומלהיב לקובנה - המחבר את צפון אירלנד עם הבלטים, כמו גם טיסות חורף נוספות לאליקנטה, קרקוב ולונדון, אנו מעניקים לאזרחים/מבקרים של צפון אירלנד עוד יותר בחירה בתעריפים הנמוכים ביותר באירופה. מאז שפתחנו מחדש את הבסיס של ריינאייר ב-2023, הגדלנו את פעילות בלפסט ב-+64% לעומת רמות טרום הקורונה, ואנו נמשיך לצמוח בבלפסט, החלפנו לאחרונה מעל 50,000 מושבי חורף מדבלין עקב מכסת התנועה, שגרמה לסגירת נמל התעופה של דבלין לעסקים״.

עוד הוסיפה סמנכ״לית ריינאייר: "מצפים להמשיך את מערכת היחסים החיובית שלנו עם נמל התעופה הבינלאומי של בלפסט ולהזדמנות הצמיחה שהוא מציג. אנו מצפים להטיס עוד מיליוני אזרחים/מבקרים של בלפסט בטיסות ריינאייר במהלך השנים הבאות."

מנכ"ל נמל התעופה הבינלאומי בבלפסט, דן אוונס אמר: "מאז שחזרה לנמל התעופה הבינלאומי של בלפסט, ריינאייר מציעה לנוסעים המקומיים מבחר גדול יותר וקישוריות עם קווים מצויינים. ההכרזה על 13 קווים במהלך תקופת החורף כולל יעד חדש ומלהיב כמו קובנה בליטא רק מגדילה את ההיצע הזה. הטיסות הנוספות לאליקנטה, קרקוב ולונדון מחזקות את הנוכחות של ריינאייר בצפון אירלנד ומתקבלות בברכה בחום על ידי כולם".

קובנה. Shutterstockקובנה. Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: