תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

"תעופה לא רק מחזקת את הכוח הכלכלי של אירופה, אלא גם את הכוח האסטרטגי של היבשת"

כך כותבים מנכ"לים של חברות התעופה המובילות באירופה וקוראים לאיחוד האירופי ולממשלות לסייע לעתיד התעופה

 צילום: shutterstock צילום: shutterstock

בעקבות ההרכב החדש של הפרלמנט האירופי ונציבות האיחוד האירופי Airlines4Europe מפרסמת מכתב פתוח, מפרטת את תרומת התעופה לאירופה וקוראת לתמיכה ושיתוף פעולה של כל הגורמים.

וכך מצויין במכתב: "תעופה חיונית לאירופה. שוק התעופה היחיד, שנוצר לפני למעלה משלושים שנה, אפשר למיליוני אזרחים ועסקים אירופיים להתחבר זה לזה ועולם רחב יותר. כיום חברות התעופה החברות ב-Airlines4Europe ורמות 4% מהתמ"ג של האיחוד האירופי ותומכות ב-12.2 מיליון מקומות עבודה. תעופה לא רק מחזקת את הכוח הכלכלי של אירופה, אלא גם את הכוח האסטרטגי של היבשת.

קדנציה חדשה לנציבות האירופית ולפרלמנט האירופי עומדת להתחיל. אנחנו המנכ"לים של 17 קבוצות התעופה הגדולות באירופה המייצגות למעלה מ-80% מהתעופה האירופית מציינים מחדש את המחויבות האיתנה שלנו לאירופה. נמשיך לתרום את תרומתנו לשמירה על קשר באירופה, הפיכת תעופה לבת קיימא יותר וקידום חדשנות וצמיחה.

הפוליטיקה והתעשייה האווירית צריכים לאחד כוחות כדי להתגבר על האתגרים לפנינו.אנו רוצים שקובעי המדיניות החדשים של האיחוד האירופי יפעלו על מנת:

לחזק את התחרותיות של חברות התעופה של האיחוד האירופי.

לתמוך בהפחתת הפחמן בתעופה ובמעבר לאפס פליטות. דו"ח דראגי על התחרותיות מעריך כי 61 מיליארד אירו יצטרכו להיות מושקעים ביחד מדי שנה בין השנים 2031-2050 כדי להפחית את הפחמן במגזר הקשה שלנו. לעודד השקעה בטכנולוגיה נקייה חדשנית ותומכים במעבר לאפס פליטות.

ליישם רפורמה באוויר. קבוצות חברות התעופה שלנו מסתמכות על האיחוד האירופי למען שמיים אירופיים חלקים ושוק תחרותי הן באירופה והן בעולם. כדי למנוע עיכובים במרחב האווירי המיושן של אירופה, לאחר אחת מכל שתי טיסות היו שובשו בגלל חוסר יעילות במרחב האווירי וקיבולת תנועה אווירית מוגבלת בקיץ הזה.

לתת בהירות משפטית לנוסעים ולחברות תעופה ולהבטיח פיקוח יעיל ואובייקטיבישל כל הגורמים, משדות תעופה ועד לספקי שירותי ניווט אוויר (ANSPs) ומתווכים.

אנו קוראים לנציב הנכנס לתחבורה ותיירות בת קיימא, לחברים החדשים של הפרלמנט האירופי והממשלות הלאומיות של המדינות החברות באיחוד האירופי, ומבקשים מכם: עִבדו איתנו כדי לספק עתיד לטיסה אמינה, מודרנית, בת קיימא וזמינה לכולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: האיחוד האירופיהנציבות האירופית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: