תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

ברלין, פריז, בולוניה ויעדים נוספים: Wizz Air מחדשת את הבסיס התפעולי החשוב שלה

ענקית הלואו קוסט מכריזה על פתיחה מחודשת של הבסיס התפעולי שלה בנמה"ת הבינלאומי של קישינב. הפעילות תכלול קווים ישירים ל-16 יעדים מעונת החורף, כולל 8 קווים חדשים החל מה-16 בדצמבר. כל היעדים והיתרונות מהיעד האטרקטיבי

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Wizz Air, אשר הודיעה כי לא תחדש טיסותיה לישראל לפני ינואר 2025, מכריזה על פתיחה מחדש של הבסיס התפעולי שלה בנמל התעופה הבינלאומי של קישינב.

אירוע חשוב זה מציין שלב חיוני בהגדלת הקישוריות האזורית והבינלאומית, התורם באופן משמעותי להתפתחות הכלכלית והתיירותית של המדינה.

פעילות הליבה תציע לנוסעים קווים ישירים ל-16 יעדים מעונת החורף כולל 8 קווים חדשים עם טיסות החל מה-16 בדצמבר כדלקמן:

קישינב - דורטמונד - שני, רביעי, שישי/ מ-16 בדצמבר 2024
קישינב - ממינגן - שני, רביעי, שישי/ מ-16 בדצמבר 2024
קישינב - נירנברג - יום חמישי, ראשון/ מ-19 בדצמבר 2024
קישינב - ברלין - שלישי, שבת/ מ-17 בדצמבר 2024
קישינב - ורונה - שני, שישי/ מ-16 בדצמבר 2024
קישינב - פריז בובה - שלישי, שבת/ מ-17 בדצמבר 2024
קישינב - בולוניה - יום רביעי, ראשון/ מ-18 בדצמבר 2024
קישינב - בריסל שרלרואה - יום חמישי, ראשון/ מ-19 בדצמבר 2024

מנמל התעופה של קישינב נמסר כי פתיחה מחודשת זו תביא יתרונות רבים לנוסעים, לרבות מחירים תחרותיים, מגוון יעדים ושירותים מודרניים, באמצעות:
- קישוריות משופרת: Wizz Air תציע לנוסעים את האפשרות לטוס ישירות לערי מפתח באירופה, ובכך תתרום לפיתוח התיירות והקשרים העסקיים.

- צמיחה כלכלית: חידוש פעילות הבסיס התפעולי של Wizz Air ימריץ את הפעילות הכלכלית באזור על ידי משיכת נוסעים נוספים ויצירת מקומות עבודה נוספים.

- פיתוח אזורי: הפתיחה המחודשת של הבסיס תחזק את מעמדו של נמל התעופה הבינלאומי של קישינב כמרכז חשוב במזרח אירופה, התומך בפיתוח בר-קיימא של האזור.

עוד נמסר כי: "עם מחויבות איתנה לספק את תנאי הנסיעה והבטיחות הטובים ביותר לנוסעים, נמל התעופה הבינלאומי של קישינב ממשיך להתפתח ולספק שירותים מגוונים".

 צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אנדרס ראדו, ראש המחלקה לתקשורת וממשל ב-Wizz Air, הצהיר: "Wizz Air החלה את פעילותה במולדובה בשנת 2013 ופתחה את הבסיס שלה בקישינב במרץ 2017. במהלך תקופה זו הטיסה חברת התעופה כמעט 4 מיליון נוסעים. אנו שמחים לחדש את פעילות הליבה שלנו ולהוסיף עוד טיסות ישירות המקשרות את קישינב עם 16 יעדים, מה שמדגיש את חזון הצמיחה שלנו. פיתוח זה יספק כמעט 91,000 מושבים נוספים, מה שיבטיח גידול של 374% בקיבולת בעונת החורף לטסים מקישינב וממנה. Wizz Air מחויבת לספק טיסות ישירות וקידום קשרים בין מולדובה לשאר אירופה ומחוצה לה. ככל שאנו גדלים, אנו גאים לתרום לכלכלת מולדובה על ידי יצירת מקומות עבודה ושיפור הקישוריות למטיילים".

סרג'יו ספוילאו, ממלא מקום המנהל של נמל התעופה הבינלאומי בקישינב, ציין: "הפתיחה המחודשת של הבסיס המבצעי של Wizz Air בקישינב מוכיחה שוב שאנחנו הופכים הכל לאטרקטיבי יותר בתעשיית התעופה, מה שמפגין אמון בפוטנציאל של שדה התעופה באזור שלנו. בסיס תפעולי פירושו יותר טיסות לערים שונות באירופה, גידול במקומות עבודה חדשים ברמה המקומית בתעופה ובתיירות, אך גם גיוון בפעילות האווירונאוטית, בהיותו נדבך חשוב בפיתוח שדה התעופה, אך גם של האזור שבו משרת. אנו מקווים שזו תהיה שותפות ארוכת טווח ומועילה לשני הצדדים".

נזכיר כי מספר חברות תעופה מפעילות טיסות מתל אביב לקישינב כולל ישראייר, סאן דור, FlyOne, HISKY וכמובן Wizz Air עצמה.

ShutterstockShutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: WIZZ AIR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: