תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

הבירקין של גב' סינוואר, מאחוריך: כמה תשלמו על תיקי נסיעות של המותג האגדי האוריינט אקספרס?

מותג הרכבות האוריינט אקספרס הוא שם נרדף ליוקרה מיום הקמתו לפני יותר מ-140 שנה. המותג, שישיק ב-2026 את הספינה המפוארת הראשונה שלו (בנוסף לרכבת), מציע למכירה מוצרים נלווים כמו תיקי נסיעות לאלפיון העליון. כמה תשלמו על תיקים ממותגים? הרבה

תיק בירקין. צילום: shutterstock תיק בירקין. צילום: shutterstock

אגדת ה"אוריינט אקספרס", זו שהציתה את דמיונם של רבים, בין היתר, בספריה של הסופרת אגאטה כריסטי ובסרטי קולנוע רבים, תשיק את המגה-יאכטה המפוארת הראשונה שלה בתחילת קיץ 2026. הספינה, הנבנית בימים אלה במספנה Chantiers de l'Atlantique, תצא להפלגת הבכורה שלה, כאמור בתחילת קיץ 2026, עם כל גינוני היוקרה המתבקשים.

ועד שהמגה יאכטה המפוארת הזו תצא למסלולי שייט מנקרי עיניים בים התיכון, האדריאטי והקריבי, מותג רכבות היוקרה האגדי האוריינט אקספרס שמאחוריו עומד מותג המלונאות הצרפתי Accor, מציע למכירה, בין היתר, שורה של מוצרי יוקרה לנסיעות (THE TRAVELLER’S KIT) בהם תיקי נסיעות במגוון צורות וגדלים המיוצרים בבלעדיות על ידי המותג הפריזאי היוקרתי Au Départ שנוסד בשנת 1834.

"סיפורי הטיולים היפים ביותר מתחילים בסטייל", נכתב באתר האינטרנט של האוריינט אקספרס. עוד נכתב, "בבסיסה של האוריינט אקספרס נמצאת תרבות של יוקרה נצחית, שנולדה במסעה הראשון, כאשר קרונות הרכבת הציגו עיצוב אלגנטי ונוחות ללא תחרות. הקטר האגדי מזמין גם היום לאמץ מחויבות לטייל בסטייל עם אוסף מוצרי נסיעות אלגנטיים".

רכבת האוריינט אקספרס. צילום: shutterstockרכבת האוריינט אקספרס. צילום: shutterstock

כמה יעלו לכם מגוון תיקי נסיעות ממותגים כולל ארנק לדרכון ותג מזוודה מעור עגל איטלקי? הקליקו כאן וגלו את כל המחירים באתר PassportCruise.

תיק בירקין של אשתו של סינוואר: מזויף או מקורי? צילום: shutterstockתיק בירקין של אשתו של סינוואר: מזויף או מקורי? צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםאוריינט אקספרס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: