תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

מחפשים עבודה? נמל אשדוד אישר גיוס עובדים חדשים

דירקטוריון נמל אשדוד אישר גיוס של 85 סוורים זמניים שתפקידם הוא לבצע פריקה וטעינה של מטענים מהאנייה ואליה. יו"ר דירקטוריון הנמל: "נרחיב באופן משמעותי את קליטת העובדים שתתרום להגברת התפוקות ושיפור השירות"

נמל אשדוד. צילום: shutterstock נמל אשדוד. צילום: shutterstock

דירקטוריון נמל אשדוד והנהלת החברה, אישרו גיוס של עד 85 עובדים זמניים לתקופה של עד שנתיים, זאת בהמשך להסכם המסגרת שנחתם בשיתוף עם ההסתדרות, משרד האוצר ומשרד התחבורה.

החדשות, העדכונים והמבצעים החמים של עולם התיירות והתעופה עכשיו גם בערוץ ה-WhatsApp החדש של PassportNews

מדובר במשרות סוורים שתפקידם לבצע פריקה וטעינה של מטענים מהאנייה ואליה.

מהנמל נמסר כי "קליטת העובדים החדשים תאפשר לחברת הנמל להעניק שירות איכותי ללקוחותיו על ידי יצירת זמינות עובדים גבוהה יותר ותתרום לקידום משמעותי של הנמל בהתמודדות עם התחרות ועם אתגרי התקופה הנוכחית. כמו כן, קליטת העובדים תסייע לנמל להתמודד עם צרכיו התפעוליים ותאפשר מתן מענה רחב למספר רב יותר של לקוחות ואניות".

עוד כתבות ודיווחים מעולם השייט באתר PassportCruise

השר לשיתוף פעולה אזורי, דודי אמסלם: "נמל אשדוד הוא גאווה ישראלית. גם בתקופה המורכבת שאנו נמצאים בה הוא תורם למשק הישראלי תרומה מכרעת וראויה לכל שבח ומייצר הכנסות, יציבות ותעסוקה, חרף כל הקשיים. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה, אתם מסבים לכולנו קצת נחת וגאווה בימים אלו, וזה לא דבר מובן מאליו".

יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר: "אנו ממשיכים במגמה לחיזוק הנמל, גם בתחום ההון האנושי. גייסנו תוך כדי מלחמת חרבות ברזל כ-30 עובדים זמניים וכעת נרחיב באופן משמעותי את קליטת העובדים הזמניים אשר תתרום להגברת התפוקות לשיפור השירות ללקוחותינו. אני מבקש להודות לכל העוסקים במלאכה, לוועדי העובדים, למשרד התחבורה, ההסתדרות הכללית, הנהלת הנמל, על המהלך אשר יביא להישגים משמעותיים וחיזוק השורות בנמל".

מנכ"ל נמל אשדוד, ניסן לוי: "אני מבקש לברך את כל השותפים להסכם קליטת העובדים הזמניים. הגדלת כוח האדם בנמל תאפשר לנו לתת את השירות הטוב ביותר. בשנה האחרונה התמודדנו עם אתגרים רבים הכוללים תחרות גוברת בין הנמלים ומלחמת חרבות ברזל, אשר לה השפעה רבה על המשק ועל הנמל בפרט. אנו נמשיך לפעול במרץ למתן שרות מיטבי ללקוחותינו תוך קידום המערך התפעולי של הנמל, תוך חיזוק כוח האדם בנמל והמשך העשייה לטובת המשק הישראלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל אשדוד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: