תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

אמירייטס מזמינה 5 מטוסי מטען 777 נוספים שיגדילו את צי המטען ל-21 מטוסים

ההזמנה הנוספת של Emirates נועדה לענות על דרישת לקוחות חזקה על רקע הפיכתה של דובאי למרכז לוגיסטי עולמי מועדף

777 של אמירייטס. צילום: סיון פרג' 777 של אמירייטס. צילום: סיון פרג'

חברת Emirates (אמירייטס) ביצעה הזמנה ל-5 מטוסי מטען נוספים מדגם בואינג 777 שיסופקו החל מ-2025/2026.

בנוסף, החברה חתמה על הארכת חכירה רב-שנתית עם Dubai Aerospace Enterprise עבור 4 מטוסי בואינג 777F בצי הקיים שלה. בהתבסס על השקעות אלו, עד דצמבר 2026, Emirates SkyCargo מצפה להפעיל צי של 21 מטוסי מטען מדגם בואינג 777.

אמירייטס גם ממשיכה להשקיע בהפיכת 10 מטוסי בואינג 777-300ER לנוסעים למטוסי מטען.

שיח' אחמד בן סעיד אל מקטום, יו"ר ומנכ"ל קבוצת אמירייטס, אמר: "אנו משקיעים במטוסי מטען חדשים כדי לעמוד בביקוש הגואה ולספק ללקוחותינו ברחבי העולם עוד יותר גמישות, קישוריות ואפשרויות למינוף.

כל החדשות, העדכונים והמבצעים החמים של עולם התיירות והתעופה 24/7 עכשיו גם בערוץ ה-WhatsApp החדש של PassportNews

הביקוש לשירותי המטען האווירי של Emirates נמצא בתנופה. זה משקף את הבולטות הגוברת של דובאי כמרכז לוגיסטי גלובלי מועדף ומהימן, וגם את הצלחת הפתרונות המותאמים של Emirates SkyCargo הנותנים מענה לצרכים של שולחים במגזרי תעשייה שונים.

"אמירייטס ממשיכה לקבוע את הכיוון לתעשייה שלנו ואנו מעריכים מאוד את האמון שהם נתנו במשפחת בואינג שתשמש עמוד השדרה של הצי הגלובלי שלהם", אמרה סטפני פופ, נשיאת ומנכ"לית מטוסי בואינג מסחריים. "אנו גאים לתמוך בצמיחתה של Emirates SkyCargo שכן היא מסתמכת על הביצועים והרבגוניות של מטוס המטען שלנו 777 כדי לחבר עוד יותר את העולם".

גם כשהיא מכניסה לפעילות מטוסי מטען חדשים, חטיבת המטענים של Emirates תמשיך לרתום את כל צי הנוסעים רחב הגוף של חברת התעופה כדי להקל על תנועה מהירה, אמינה ויעילה של סחורות ברחבי העולם, ולהציע ללקוחות גמישות רבה יותר.

התוכניות של ממשלת דובאי להרחיב את נמל התעופה הבינלאומי אל מקטום (DWC) אמורות ליצור את המרכז הגדול בעולם מבחינת קיבולת. DWC יוכל בסופו של דבר לעבד 12 מיליון טון של מטען מדי שנה, לתמוך בצמיחתו של מתחם הלוגיסטיקה הסמוך, שמתוכנן כבסיס בינלאומי לחברות מטען ושילוח גלובליות, וחלק מתוכנית האב של דובאי להפוך לנמל המטען הבינלאומי המוביל.

כחלק מהחזון שלה לעידן הבא של צמיחתה, אמירייטס מתכננת לקבל החלטה עד סוף השנה הקלנדרית הזו על צי ספינות המטען העתידי שלה ל-2028/29 ואילך, כשמטוסי בואינג 777-8F ואיירבוס A350-1000F. מתמודדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדובאיEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: