איבריה השיקה מחדש את הקו הישיר היחיד בין ספרד ליפן
הטיסות בין מדריד לטוקיו מופעלות 3 פעמים בשבוע במטוסי איירבוס A350-900 והחברה הספרדית משתדלת להתאים את השירות והקייטרינג לטעם היפני
איבריה השיקה מחדש את הקו הישיר בין מדריד-בראחס (MAD) לטוקיו-נריטה (NRT) אתמול, 27 באוקטובר 2024, לאחר הפסקה של ארבע שנים.
חברת הדגל הספרדית כבר הפעילה קו זה בעבר, אך היא הפסיקה את הפעילות בקו בשנת 2020 עקב מגפת הקורונה.
קו זה הוא הקו היחיד בין ספרד ליפן והקו הארוך ביותר ברשת של איבריה. זמן הטיסה המשוער הוא 14 שעות בנתיב ליפן ו-16 שעות בדרך חזרה לאירופה, עקב הצורך להימנע ממרחב האוויר הרוסי.
טוקיו הופכת גם ליעד היחיד במזרח אסיה אליו טסה חברת התעופה הספרדית, שבאופן מסורתי התמקדה בשוק הטרנסאטלנטי, במיוחד בקווים המקשרים את ספרד לאמריקה הלטינית.
כל החדשות התעופה בערוץ ה-WhatsApp החדש של PassportNews
הקו לטוקיו יופעל שלוש פעמים בשבוע באמצעות מטוסי איירבוס A350-900, הכוללים 3 מחלקות: 31 מושבים המחלקת עסקים, 28 מושבים במחלקת פרמיום אקונומי ו-293 מושבים במחלקת תיירים.
איבריה גם מעדכנת את השירות בקו כדי לתת מענה לשוק היפני. החברה מוודאת שבכל אחת מהטיסות בקו יהיו לפחות שלושה אנשי צוות יפנים בטיסה והוסיפו יפנית בתפריטי הטיסה שלה ובתקשורת הדיגיטלית. איבריה כללה גם מבחר של תכנים יפניים במערכת הבידור הטיסה שלה, וכן התאימה את היצע הקייטרינג שיתאים לטעם היפני.