הרבעון החזק בהיסטוריה: קבוצת לופטהנזה השיגה רווח תפעולי של 1.3 מיליארד אירו ברבעון השלישי
עונת הקיץ הייתה המוצלחת ביותר בתולדות הקבוצה, שציינה שיא מכירות של 10.7 מיליארד אירו, יותר מ-40 מיליון נוסעים ותפוסה ממוצעת של 87 אחוז
קבוצת לופטהנזה מדווחת על רווח תפעולי של 1.3 מיליארד יורו ברבעון השלישי לאחר עונת נסיעות חזקה בקיץ.
בין ההדגשים העיקריים בהישגי קבוצת התעופה ברבעון השלישי של השנה:
הקבוצה הגדילה את מכירותיה ברבעון השלישי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד בחמישה אחוזים ל-10.7 מיליארד יורו. זה היה הרבעון עם המכירות הגבוהות ביותר בהיסטוריה של קבוצת לופטהנזה.
הקבוצה הניבה רווח תפעולי של 1.3 מיליארד יורו (שנה קודמת: 1.5 מיליארד יורו).
חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה הטיסו ברבעון השלישי יותר מ-40 מיליון נוסעים, עלייה של שישה אחוזים בהשוואה לשנה הקודמת.
כל העדכונים בערוץ ה-WhatsApp החדש של PassportNews
התפוסה הממוצעת עלתה ל-87 אחוז ברבעון השלישי (שנה קודמת: 86 אחוז). אוגוסט היה החודש החזק בתולדות החברה עם תפוסה של 88 אחוז.
בסך הכל, חברות התעופה בקבוצה המטיסות נוסעים ייצרו רווח תפעולי מתואם של 1.2 מיליארד יורו ברבעון השלישי (שנה קודמת: 1.4 מיליארד יורו). הירידה ברווח התפעולי של חברות התעופה לנוסעים נובעת בעיקר מהירידה ברווחי לופטהנזה ב-234 מיליון אירו. עיכובים במסירה של מטוסים חדשים והצורך הנלווה להמשיך ולהפעיל מטוסים ישנים, עלויות כוח אדם והוצאות עבור תשלומי פיצויים השפיעו על הרווחים של לופטהנזה.
חברת לופטהנזה מיישמת בעקביות את תוכנית המפנה שלה. המטרה היא להגביר את היעילות, להפחית את המורכבות ולשפר את איכות המוצר. עלייה נוספת ביעילות אמורה להיות מושגת על ידי אופטימיזציה של הרשת וכן הגברת הגמישות והאוטומציה.
קרסטן שפור, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה, סיכם את תוצאות הרבעון השלישי של הקבוצה: "היום אנחנו מדווחים על קיץ חזק עם שיא תפוסה של 88 אחוז באוגוסט. לאור העובדה שהתנועה האווירית העולמית הגיעה שוב לגבולות הקיבולת שלה בקיץ הזה, ברצוני להודות לעובדינו על מאמציהם וללקוחותינו על הסבלנות הנדרשת לעיתים.
הביקוש העולמי נותר על כנו וההזמנות לרבעון הרביעי, במיוחד במחלקות הפרמיום, נמצאות ברמה גבוהה מעל השנה הקודמת.
עם רווחים תפעוליים של כל חברות התעופה לנוסעים, Eurowings, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס אף השיגו תוצאות שיא ברבעון השלישי. גם לופטהנזה טכניק ו-Lufthansa Cargo הצטיינו.
יחד עם זאת, דחיית משלוחי מטוסים, בעיות דייקנות במרכזים שלנו בגרמניה וחסרונות רגולטוריים מקשים על מותג הליבה שלנו. לכן השיקה חברת לופטהנזה את תוכנית "מפנה" על מנת להתמודד עם האתגרים הללו.
בכל הקבוצה, אנו ממשיכים להשקיע במודרניזציה של הצי הגדול ביותר בהיסטוריה שלנו, בהצעות פרמיום לאורחים שלנו ובמיצוב בינלאומי. שלושת עמודי התווך הללו של האסטרטגיה שלנו יאפשרו לנו להרחיב עוד יותר את תפקידנו כקבוצת חברות התעופה המובילה באירופה".