מהודו ועד יפן: קבוצת המלונות האירופית מסתערת על אסיה עם 495 מלונות ב-13 מדינות
קבוצת המלונות הצרפתית מאיצה את צמיחתה באסיה ומחזקת עוד יותר את מעמדה כקבוצת המלונות הבינלאומית הגדולה ביותר באזור ועם פיתוח של למעלה מ-236 בתי מלון, זה מה שמבטיחים ברשת לאורחי המלון
הורדתם? כל התיירות והמלונאות בערוץ הווטסאפ של Passportnews
קבוצת Accor הצרפתית מאיצה את צמיחתה באסיה ותצרף עד סוף השנה 27 בתי מלון לפורטופוליו הענק שלה.
ההרחבה מקיפה 12 מותגים ברחבי שמונה מדינות, מהודו ועד דרום קוריאה ויפן.
״החתימות האלו מחזקות את מעמדה של אקור כמובילה באירוח באזור״, מציינים מטעם הרשת הדגלה.
חשוב לציין, מגזרי הפרימיום, והאקונומי נותרים מרכזיים בתוכנית הצמיחה האסטרטגית של הקבוצה. מובילים את המותגים הבינוניים והאקונומי הנודעים של הקבוצה כמו Novotel ו-ibis, ממשיכים להתחזק. ג
ם פלח הפרימיום, עם מותגים כמו פולמן ומובנפיק, צובר תאוצה משמעותית, וממצב את Accor כמובילה עולמית מתפתחת בפלח זה.
בעוד שמגזרי הפרימיום אקונומי עוזרים להניע צמיחה בקנה מידה עבור הרשת באסיה, Accor היא גם שחקן מפתח במגזרי היוקרה והלייף סטייל עם מותגי יוקרה מבוססים כמו Raffles, Fairmont ו-Sofitel.
מותגי לייף סטייל כגון Mondrian ו-SO, אשר יושבים תחת Ennismore וממשיכים ליהנות מהזדמנויות התרחבות וממומנטום חיובי בכל סצנת האירוח של האזור.
באסיה Accor מפעילה Accor כעת 495 בתי מלון ב-19 מותגים ב-13 מדינות, ושומרת על מעמדה כמפעילת המלונות הבינלאומית הגדולה ביותר באזור.
עם צינור פיתוח איתן של למעלה מ-236 בתי מלון, ב-Accor מבטיחים שכל אורח יוכל למצוא חווית מלון ומותג עם העדפות אישיות שלו.