יונייטד איירליינס צופה: כ-25 מיליון נוסעים לאירופה בתקופת חג המולד וראש השנה האזרחית
חברת התעופה מציינת כי הזמנות הטיסה לאירופה עלו בכמעט 30% בהשוואה ל-2019, כשבמוקד שוקי חג המולד הציוריים של אירופה המהווים מסורת תרבותית רבת שנים ומציעים למבקרים אווירה חגיגית ושלל קניות ואטרקציות
יונייטד איירליינס מתכוננת לעונת נסיעות החגים העמוסה ביותר ומציעה יותר טיסות ישירות ליעדים אירופיים מכל חברה אמריקנית. אתמול, 19 בנובמבר, דיווחה החברה כי הזמנות ליעדים באירופה עלו בכמעט 30% בהשוואה ל-2019.
על פי סקר, שנערך לאחרונה ב-Deloitte, חברת הייעוץ וראיית החשבון הגדולה בעולם, הוצאות הצרכנים על חופשה צפויות לעלות השנה ב-16%, בעוד שההוצאה על מתנות פיזיות נותרה קבועה.
השווקים של אירופה הם מסורת תרבותית של מאות שנים, ומיליוני אנשים מרחבי העולם מבקרים בהם מדי שנה כדי לחוות הצעות חגיגיות, כמו: יין חם, מלאכת יד, מוזיקה חיה, נוף ציורי ועוד.
"שוקי חג המולד באירופה הפכו לפופולריים עוד יותר בשנים האחרונות", אמר דארן סקוט, מנהל תכנון הקווים הטרנסאטלנטיים והוואי של יונייטד. "בלו שבוע או סוף שבוע ארוך עם טיסות ישירות וקשרים קלים ליותר מ-130 ערים באירופה, כולל השווקים האגדיים בדרזדן, שטרסבורג, וינה וקלן".
היעדים האירופיים הפופולריים ביותר של יונייטד בתקופת החגים כוללים את לונדון, פרנקפורט, מינכן, פריז ובריסל.
לוח הטיסות של החברה כולל, בין השאר:
• טיסות יומיות ישירות ל-16 ערים באירופה, כולל: ברלין, פרנקפורט, מינכן, אדינבורו, ציריך, אמסטרדם, בריסל, לונדון, פריז ועוד. כמעט 60 טיסות ישירות מדי יום.
• 17 טיסות ישירות ביום מארה"ב ללונדון.
נוסעים יכולים לבקר ביותר שווקים אירופיים הודות לשותפות של יונייטד עם קבוצת לופטהנזה ועם חברת הרכבות של דויטשה באן. לכמעט 100 יעדי שוק אירופיים נוספים, כמו: קלן, הלסינקי, זלצבורג ושטרסבורג, שנוסעים יכולים להגיע בטיסה עם עצירה אחת. רכבות ל-28 ערים בגרמניה ובשווייץ מחברות לקוחות לשווקים נוספים באירופה.
יונייטד צופה שתקופת החגים של 2024 תהיה העמוסה ביותר עד כה, עם כ-25 מיליון נוסעים, עלייה של 6% לעומת 2023, והיא נערכת בהתאם.