הנאמנות של נוסעי אל על: כ-50% מהנוסעים מזוהים עם חברי מועדון הנוסע המתמיד - זינוק במספר החברים
לעומת 41% בתשעת החודשים הראשונים של 2023. ברבעון השלישי הרכישות היוו כ-47% ע"י חברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה. מספר חברי מועדון הנוסע המתמיד עלה נכון ליום 30.9.24 ל-3.162 מיליון לעומת 2.781 מיליון נוסעים בתקופה המקבילה אשתקד
חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ממשיכים להוות פעילות יוצאת דופן, כאשר שיעור רכישות כרטיסי הטיסה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הם מהווים כ-49% מכלל הרכישות לעומת 41% בתקופה המקבילה של תשעת החודשים הראשונים של 2023.
ברבעון השלישי של השנה הרכישות של כרטיסי הטיסה ע"י חברי המועדון הנוסע התמיד זינקו ל-47% לעומת 39% ברבעון השלישי של 2023.
מספר חברי המועדון הנוסע המתמיד עלו נכון ליום 30 בספטמבר 2024 ל-3.162 מיליון לעומת 2.781 מיליון נוסעים בתקופה המקבילה אשתקד.
גידול של 381 אלף חברים.
העובדה שיותר נוסעים נחשפו לחברת אל על בגלל הפסקת הטיסות של רוב חברות התעופה הזרות לישראל וממנה במהלך המלחמה הביאה לגידול המרשים הזה.
גם מספר כרטיסי האשראי פלייקארד של נוסעי אל על גדל ל-427 אלף נכון ליום 30.9.24 , לעומת 386 אלף בתקופה המקבילה ב- 2023, גידול של 41 אלף חברים.
אל על כפי שפרסמנו סיימה עם רווח של כ-187 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה לעומת כ-52 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, זינוק של 257%.
ההכנסות צמחו לסך של כמיליארד דולר לעומת כ-155 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2023, גידול של כ-44%.
הרווח התפעולי עלה לסך של כ-270 מיליון דולר לעומת כ-85 מיליון דולר אשתקד, עליה של 216%.
תפוסת המושבים ברבעון השלישי הסתכמה ל-93.8% לעומת 88.1% ברבעון השלישי של 2023.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה הרווח זינק לכ-415 מיליון דולר לעומת 77 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, זינוק של לא פחות מ-439%.
ההכנסות צמחו לסך של 2.580 מיליארד דולר לעומת 1.825 מיליארד דולר אשתקד, גידול של 755 מיליון דולר, כ-41%.
הרווח התפעולי הסתכם לסך של כ-606 מיליון דולר לעומת כ-183 מיליון דולר אשתקד, גידול של כ-231%.