חברת TUI מעלה הילוך במזרח אירופה: צמיחה מואצת בפולין ובצ'כיה
TUI ממשיכה להתרחב במזרח אירופה: למעלה ממיליון תיירים פולנים כבר נופשים וטסים עם החברה שצופה כעת הכפלה במספר הנופשים בצ'כיה בקיץ הבא, לצד השקה של מוצרים ושירותים גלובליים חדשים
TUI, אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום התיירות, מהדקת את אחיזתה במזרח אירופה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה.
הנהלת החברה (GEC) התכנסה השבוע בוורשה, פולין, והדגישה את החשיבות האסטרטגית של השוק הפולני כבסיס להתרחבות באזור.
המנכ"ל Sebastian Ebel, הסביר את חזון החברה: "שווקים חדשים, מוצרים חדשים ויותר לקוחות: TUI פולין מהווה דוגמה להצלחה העתידית שלנו במזרח אירופה."
כבר היום, למעלה ממיליון תיירים פולנים בוחרים ב-TUI לחופשות קיץ פופולריות ביעדים כמו טורקיה, יוון וספרד.
החברה שואפת להגדיל את המספר הזה בעזרת שימוש בפלטפורמה טכנולוגית אחידה ובינה מלאכותית, שיאפשרו חווית משתמש משופרת והגדלת הנגישות להזמנות. החברה פועלת באמצעות האתר TUI.pl ו-204 סוכנויות נסיעות בפריסה ארצית.
אבל לא רק פולין בתמונה. TUI הכריזה לאחרונה על תוכניות צמיחה שאפתניות גם בצ'כיה, עם מטרה ברורה להכפיל את מספר הנופשים הצ'כים כבר בקיץ הקרוב. מדינות נוספות במזרח אירופה צפויות ליהנות מתוכניות צמיחה דומות כחלק מיחידת העסקים החדשה של החברה, 'Expansion Businesses', הכוללת מוצרים ושירותים גלובליים כמו שירותי הרכב של TUI Cars.
החברה לא רק מתמקדת בהתרחבות טריטוריאלית אלא גם במתן פתרונות חדשניים ותפעוליים, במטרה להציע חוויות תיירות כוללות ומותאמות אישית.
עם תוכניות ההתרחבות השאפתניות, TUI מציינת כי היא מבססת את מעמדה כמובילה עולמית בתיירות, תוך מינוף טכנולוגיות מתקדמות וניצול הפוטנציאל האדיר בשווקים מתפתחים.
לסיכום, TUI מסמנת את מזרח אירופה כאזור מפתח מוביל לצמיחה לצד תוכניות חדשות ומגוונות לתיירים והן לשוק התיירות המקומי המתפתח.