782 כ"ס: הכירו את דגמי הפלאג אין החדשים של בנטלי
דגמי ה-Continental GT וה-Flying Spur המעודכנים הגיעו לישראל, עם יחידות הינע פלאג אין המשלבות מנוע בנזין V8 ומנוע חשמלי, המציעות 782 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי מירבי של 90 ק"מ
כל חדשות הרכב 24/7 בערוץ הוואטסאפ החדש של פספורטניוז
דגמי הפלאג אין החדשים של יצרנית רכבי היוקרה הבריטית הגיעו לישראל.
בנטלי ישראל החלה לשווק את הדורות החדשים של דגמי ה-Continental GT (כולל גרסת הקבריולט Continental GTC) וה-Flying Spur, המצוידים לראשונה ביחידות הינע פלאג אין.
עיצוב ה-Continental GT עבר עדכון מקיף, הכולל חזית חדשה עם פנסי LED ייחודיים, שינוי מקיף מאחור (כולל ספוילר אחורי בסגנון Ducktail) וגימורים מסוגננים בתא הנוסעים. בפנים הרכב, מוצעים מושבים נוחים עם פונקציית מסאז', יחד עם מערכת טיהור אוויר ומערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת מסכים מרובים ואפשרויות קישוריות אלחוטיות.
תא הנוסעים המפואר של ה-Flying Spur מעוצב בסגנון קלאסי ועושה שימוש בחומרים איכותיים כמו עץ ועור בתפירה ידנית, וכולל גם הוא מערכת מולטימדיה עדכנית, מערכת שמע איכותית וקישוריות מקיפה.
שני הדגמים החדשים מצוידים במנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטרים, המשולב עם מנוע חשמלי, ומספקים יחד הספק מרשים של 782 כ"ס.
למרות תוספת משקל של כ-200 ק"ג בהשוואה לדגמי ה-W12 מהדור הקודם, הביצועים רק השתפרו: הקונטיננטל GT מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.2 שניות בלבד, והמהירות המרבית נותרה 335 קמ"ש. במקביל, ה-Flying Spur יכולה להאיץ מ-0-100 קמ"ש תוך 3.4 שניות.
הסוללה, שגודלה 25.9 קוט"ש, מאפשרת טווח נסיעה חשמלי מירבי של 81 בגרסת הקופה (Coupe) קונטיננטל GT, ועד 90 ק"מ ב-Flying Spur.
קצב הטעינה הביתית של שני הדגמים הינו 11 קילוואט, ובדומה לרכבי פלאג אין רבים הם אינם תומכים בטעינה מהירה. תוכלו לטעון חשמל נוסף לסוללה באמצעות המערכת הרגרנטיבית, ולנסוע על המנוע החשמלי בלבד במהירות מירבית של 140 קמ"ש.
מחיר בנטלי Continental GT פלאג אין מתחיל ב-2,587,000 ש"ח, בעוד שה-Flying Spur מתחילה מ-2,437,000 ש"ח. מספר לקוחות כבר ביצעו הזמנות, והמסירות הראשונות צפויות להתבצע בחודש פברואר.
למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז