האם זה קרוסאובר הפלאג אין המשפחתי עם 7 המקומות המשתלם בישראל?
טיגו 8 פרו פלאג אין עכשיו בישראל עם 7 מושבים, טווח חשמלי של 90 ק"מ וטווח משולב של 1,100 ק"מ, מרווח רב ומערכות בטיחות מתקדמות. כל הפרטים, והמחיר, בכתבה

צ'רי חושפת את ה-Tiggo 8 Pro פלאג-אין עם שבעת המקומות.
יבואנית מותג צ'רי בישראל, Freesbe, משיקה את Tiggo 8 Pro, קרוסאובר פלאג אין עם 7 מושבים. מדובר בדגם המבוסס על הטיגו 8 פרו הפופולארי מונע הבנזין, שכבר הפך לרכב המוביל בקטגוריית שבעה המושבים בישראל, עם למעלה מ-11,500 מסירות.

הדגם מצויד במערכת הינע פלאג אין, המשלבת מנוע בנזין 1.5 ליטר טורבו ושני מנועים חשמליים, המספקים יחד ביצועים לצד יעילות. ההספק הכולל של המערכת הוא 347 כ"ס.
הרכב מאפשר טווח נסיעה חשמלי מירבי של 90 ק"מ, מה שמאפשר לנסוע בעיר ללא פליטות מזהמים וללא שימוש בדלק. בין תדלוקים, תוכלו לנסוע בו למרחק מקסימלי של 1,100 ק"מ.
צריכת הדלק המוצהרת היא 5.9 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה במצב ההיברידי, ו-0.8 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה במצב המשולב.
הטיגו 8 פלאג אין מציע חמישה מצבי נהיגה שונים: מצב נסיעה חשמלית מלאה (EV), מצב היברידי חכם המשלב בין מנועי הבנזין והחשמל (HEV), וכן מצבי Normal, Eco ו-Sport.

לרכב יש יכולת טעינה ביתית בקצב מקסימלי של 6.6 קילוואט, שמאפשרת טעינה של הסוללה במלואה תוך כשלוש שעות. בנוסף, הרכב תומך בטעינה מהירה בהספק של 40 קילוואט, כך שניתן לטעון את הסוללה מ-30-80% תוך 20 דקות בלבד. חשוב לציין שלא כל רכבי הפלאג אין בישראל תומכים בטעינה מהירה.

תא הנוסעים שודרג ביחס לגרסת הבנזין, גם מבחינת איכות החומרים וגם מבחינת גודל מסך המולטימדיה. במרכזו נמצא מסך מולטימדיה ענק בגודל 15.6 אינץ’. מערכת השמע מבית SONY כוללת 12 רמקולים (בגרסה הבכירה של הרכב), כאשר שניים מהם משולבים בתוך משענת הראש של הנהג.

הרכב כולל תאורת אווירה צבעונית המשתנה בהתאם למצבי הנהיגה, מערכת פקודות קוליות בעברית לשליטה על פונקציות שונות ברכב, טעינה אלחוטית מקוררת לטלפון הנייד, וכן קישוריות מלאה ל-Apple CarPlay ו-Android Auto. בנוסף, גרסת Ultimate הבכירה מציעה מושבים קדמיים מחוממים, מאווררים עם עיסוי ומשענת רגליים לנוסע הקדמי, זיכרונות למראות הצד וריפוד מושבים בצבע חום קפה.
נפחו של תא המטען הוא 193 ליטר, או 1,179 ליטר עם שורת המושבים האחורית מקופלת, ו-1930 ליטר בעת קיפול שתי שורות המושבים מאחור.

הרכב מצויד ב-9 כריות אוויר (ברמת הגימור Ultimate) וב-15 מערכות סיוע מתקדמות לנהג. מערכות אלו כוללות בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע אקטיבי לשמירה על נתיב, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, סיוע בזחילה בפקקים, התרעה על פתיחת דלת מסוכנת, וכן מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב. בנוסף, הרכב מגיע עם מערכת מצלמות פנורמית 540°, המספקת נראות מצוינת לכל הכיוונים ותצוגת שלדה שקופה. דגם ה-Ultimate מוסיף תצוגה עילית (HUD) על השמשה הקדמית, המספקת מידע חשוב לנהג ללא צורך להסיר את המבט מהכביש.

וכמה הרכב עולה? צ'רי Tiggo 8 Pro פלאג אין זמינה בישראל בשתי רמות גימור. גרסת Noble מתומחרת ב-199,990 ש"ח, ואילו גרסת Ultimate זמינה במחיר של 209,990 ש"ח. בנוסף, קיימת תוספת של 2,000 ש"ח עבור הצבעים המטאליים.
למבחני רכב וחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז