הרחבת רשת היעדים, שדרוג השירות ובלי טיסות לישראל: חב׳ התעופה האסיאתית חושפת לוח טיסות חדש
הלוח החדש כולל המשך פיתוח נתיבים אסטרטגיים באסיה, אירופה וצפון אמריקה כולל קווים חדשים שהושקו לאחרונה ל-3 ערים אירופאיות מרכזיות שלדברי החברה מציבים אותה ״כשחקנית מרכזית בתעשיית התעופה העולמית״

חברת התעופה היפנית ANA (All Nippon Airways) חושפת את לוח הטיסות המעודכן שלה לשנת 2025.
חברת התעופה היפנית פרסמה את לוח הטיסות המעודכן שלה לשנת 2025, ובו התרחבות משמעותית של הקווים הבינלאומיים.
החברה, הנחשבת לאחת מחברות התעופה היוקרתיות והמובילות ביפן, מצייינת כי היא ״ממשיכה לחדש ולהתאים את עצמה לצרכי הנוסעים, תוך שילוב טכנולוגיות חדשות, הרחבת רשת היעדים והתייעלות במבנה הטיסות.״
בין החידושים המרכזיים, ANA תגדיל את מספר הטיסות הבינלאומיות ב-5% ביחס לשנה הקודמת, כולל השקת קווים חדשים באירופה ובאסיה והפיכת קו משדה״ת נריטה שביפן– לפרת', אוסטרליה, קו ישיר שיהפוך לקו שנתי קבוע.
הרחבה זו מציינים בחברה נועדה לתת מענה לעלייה המשמעותית בביקוש לטיסות יפן–אוסטרליה ולשיפור הקישוריות של החברה עם יבשת אסיה והפסיפיק.
לוח הטיסות המעודכן של ANA מביא עמו התרחבות משמעותית ביעדים הבינלאומיים, עם פתיחת קווים ישירים למילאנו, שטוקהולם ואיסטנבול, שהושקו בשנת 2024 וזוכים לדברי החברה להצלחה רבה ומציינים כי ״קווים אלו מהווים חלק מהאסטרטגיה הגלובלית של ANA, הממשיכה למצב את עצמה כשחקנית מרכזית בתעשיית התעופה העולמית.״
בנוסף ליעדים החדשים, החברה תגדיל את תדירות הטיסות ליעדים פופולריים כמו לוס אנג'לס, ניו יורק, לונדון, פריז, בנגקוק וסינגפור, במטרה להעניק לנוסעים נוחות מרבית וגמישות רבה יותר בבחירת מועדי הטיסה.
Peach Aviation, חברת הלואו-קוסט של קבוצת ANA, תמשיך להפעיל 13 קווים פנימיים ובינלאומיים מחמישה נמלי תעופה מרכזיים: נריטה, האנדה, קנסאי, צ'ובו ואוקינאווה. מטרת החברה היא למשוך תיירים זרים ליפן, עם הרחבת הקווים לאסיה ושדרוג שירותי הטיסה.
חברת AirJapan, השייכת גם היא ל-ANA, תתמקד בביקוש הנכנס ליפן, תוך הרחבת פעילותה בטיסות מאסיה וקליטה של מטוסים חדשים שיגיעו במהלך 2025, כהכנה להרחבת קווים עתידיים.
עם השקעה משמעותית בשדרוג מערכות הבידור, מושבי הפרימיום והשירותים במחלקות השונות, החברה ממשיכה להפעיל מחלקות תיירים, תיירים פרימיום, מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה, ״ומספקת לנוסעיה חוויית טיסה יוקרתית עם דגש על איכות השירות היפני המסורתי״, מציינים בחברת התעופה היפנית.
בנוסף, ANA משדרגת את מערך המטענים שלה, על ידי שילוב בין מטוסי מטען ייעודיים לבין מטוסי נוסעים עם תאי מטען מורחבים. המטרה היא למקסם את הרווחיות בתחום זה ולתת מענה לביקוש לסחורות בעלות ערך גבוה, כגון מוצרי אלקטרוניקה, אשר מהווים מרכיב מרכזי בתעשיית היצוא של יפן.
לדברי קוג'י שיבאטה, נשיא ומנכ"ל ANA Holdings, שנת 2025 צפויה להיות שנת צמיחה והתפתחות משמעותית עבור החברה:"על ידי ניצול היתרונות התפעוליים והרשת הגלובלית של קבוצת ANA, אנו ממשיכים להתרחב ולספק חוויית טיסה יוצאת דופן. המטרה שלנו היא לענות על הביקוש הגובר לטיסות ברחבי העולם, תוך הקפדה על שירות ברמה הגבוהה ביותר, בטיחות ונוחות לנוסעינו."
ANA מוסיפה כי היא מצפה להמשיך להתאים את לוחות הזמנים והיעדים בהתאם למגמות הביקוש העולמיות, במטרה לספק חוויית טיסה מיטבית לנוסעים מכל רחבי העולם.