מראפר למנהל קריאייטיב: A$AP Rocky לוקח את Ray-Ban לכיוון חדש
רוקי יוביל את החטיבה היצירתית של Ray-Ban, תוך שילוב עולמות התרבות והסטייל שמלווים את המותג לאורך השנים

A$AP Rocky מונה למנהל הקריאטיבי הראשון של Ray-Ban.
מותג המשקפיים Ray-Ban הודיע על מינויו של אסאפ רוקי (A$AP Rocky) למנהל הקריאטיבי הראשון בתולדותיו. במסגרת תפקידו החדש, רוקי יתמקד במיוחד בפיתוח Ray-Ban Studios, חטיבת המוזיקה של המותג, המחברת בין עולמות האופנה, התרבות והמוזיקה.
לדברי רוקי, הוא רואה בשיתוף הפעולה חלק מהמורשת של Ray-Ban, מותג שהצליח לשמר את זהותו האייקונית תוך התחדשות מתמדת. כחלק מתפיסת עולמו הייחודית, הוא צפוי להוביל פרויקטים יצירתיים שיטשטשו את הגבולות בין עיצוב, מוזיקה וסגנון חיים.

ההכרזה על המינוי הגיעה לאחר פרסום סדרת תמונות פפראצי של רוקי בדרכו לבית המשפט בלוס אנג’לס, במהלך משפט שממנו זוכה לאחרונה. התמונות מציגות אותו מרכיב דגמי Ray-Ban שונים, כולל ה-Wayfarer האייקוני, וממחישות את הקשר האורגני בינו לבין המותג.
המינוי החדש מסמן צעד נוסף בהעמקת דריסת הרגל של רוקי בעולם האופנה. לצד שיתופי פעולה עם מותגים מובילים כמו Bottega Veneta ו-Puma, והשקת קולקציות תחת המותג שלו AWGE, הוא כעת מבסס את מעמדו גם בזירת עיצוב המשקפיים. במקביל, רוקי ממשיך לקדם את אלבומו הרביעי, Don’t Be Dumb, הצפוי לצאת בקרוב.

“Ray-Ban תמיד הצליחו לשמור על המורשת שלהם תוך התחדשות מתמדת. אני נרגש לקחת חלק במסורת הזו ולסייע בפיתוח הפרק הבא של מותג אייקוני כמו Ray-Ban”,
אמר רוקי.