עם ממשק מתקדם ושירותים דיגיטליים משופרים: ישראייר משיקה אתר חדש
חברת התעופה מציגה אתר אינטרנט חדש, הכולל ממשק ידידותי, מידע נרחב לנוסעים וכלים טכנולוגיים מתקדמים להזמנת טיסות, חבילות נופש ושירותים נוספים

ישראייר משיקה היום (חמישי, 6 במרץ) אתר אינטרנט חדש בעיצוב מודרני, שנועד לשפר את חוויית המשתמש ולהפוך את תהליך ההזמנה לנוח ומהיר יותר. האתר כולל ממשק משתמש ידידותי ופונקציות מתקדמות להזמנת טיסות, חבילות נופש וטיולים מאורגנים
מה חדש באתר?
• תהליך הזמנה משופר – אפשרות לבחירת טיסות, מלונות ובסיס אירוח בקלות.
• מרכז מידע לנוסע – מידע מרוכז ועדכונים חשובים למטיילים.
• אזור אישי חדשני – גישה מהירה לכל ההזמנות והשירותים.
• מערכת תמיכה מתקדמת – שירות לקוחות באמצעות צ’אט-בוט, עם אפשרות למענה אנושי במידת הצורך.
• תוכן מגוון ליעדי הטיסה – מידע על אטרקציות, מלונות, שירותים, מוצרים חדשים ומבצעים לרגע האחרון.
• מפת יעדים אינטראקטיבית – סקירה נוחה של היעדים השונים ומחירי הטיסות והחבילות.
• חוויית תשלום משופרת – תשלום מאובטח עם אפשרות לפריסה של עד 36 תשלומים.

הילה הרמולין רונן, סמנכ”לית שיווק ומכירות של ישראייר: “כחלק משיפור השירות ושדרוג חוויית הלקוח, השקנו אתר חדש המציע חוויית משתמש ידידותית בהזמנת שירותי תיירות שונים. השקענו בטכנולוגיה חדשה המשפרת את נוחות ומהירות השימוש ומאפשרת חוויה מותאמת אישית, נגישה ופשוטה יותר. הוספנו תוכן ומידע עשיר על היעדים, המלונות והאטרקציות ביעדים אליהם אנחנו טסים״.
גבי שגיא, סמנכ”ל מערכות מידע של ישראייר: “שדרוג אתר האינטרנט הוא חלק ממערך השיפורים הדיגיטליים בהם ישראייר נוקטת למען נוסעיה. אנו ממשיכים לייצר פתרונות חדשניים ומתקדמים על מנת לשפר את חוויית הלקוח באופן מתמשך״.